بازدید 2722

کمبود بودجه برای اجرای پوشش کدینگ در گمرکات

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت:گمرک کشور منابع لازم برای خریداری سیستم های ایکس ری، جی پی اس و سیستم های نرم افزاری اجرای پوشش کدینگ را ندارد.
کد خبر: ۶۸۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 11 April 2017
غلامرضا تاجگردون درگفت وگو باخبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با بیان اینکه گمرک جمهوری اسلامی ایران تجیهزات مورد نیاز و کافی برای حل مسئله ورود کالاهای قاچاق به کشور را ندارد، گفت:گمرک کشور منابع لازم برای خریداری سیستم های ایکس ری، جی پی اس و سیستم های نرم افزاری که بتواند پوشش کدینگ را به صورت کامل اجرایی کند، ندارد.

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه تکالیفی درباره سیستم ایکس ری برای نیروی انتظامی تعیین شده است، افزود:برای تامین سیستم ایکس ری به گمرک اجازه داده شده است، تا بخش خصوصی با تامین منابع مالی ایکس ری موردنیاز گمرکات را تامین کند و منابعش را خود کسب کند.

فعالیت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید افزایش یابد

تاجگردون با بیان اینکه در برنامه ششم نظارت گمرک از این طریق تقویت شده است، ادامه داد:بودجه گمرک و منابع عمومی به گمرک اجازه نمی دهد که تجهیزات جدیدی خریداری کند، لذا اگر نیروی انتظامی، گمرک از ظرفیتی که در اختیارشان قرار داده شده استفاده کنند، بسیاری از مشکلات قاچاق به کشور رفع می شود.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه فعالیت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید افزایش یابد، تصریح کرد:برخی دستگاه ها به اندازه کافی در مدار فعالیت برای جلوگیری از واردات قاچاق نیستند، چرا که قوانین خاص خود را دارند، لذا باید فعالیت های ستاد تقویت شود، البته گمرک بر اساس راهبردهای مناسبی پیش می رود، که باید تقویت شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل