بازدید 14399
کار شاگردان برانکو در لیگ قهرمانان آسیا 2017 دشوار شد +ویدیو

پرسپولیس0 - الریان قطر0/ توقف قرمزها درآزادی / یک پنالتی ، دو تیردروازه و ده ها فرصت بربادرفته

مهدی طارمی که گلزن اول این روزهای فوتبال ایران است با ضربه چیپ ناشیانه اش شانس قرمزها برای پیروزی برابر الریان قطر را گرفت تا پرسپولیس با 5 امتیاز از چهار دیدارش در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا کارش به اما و اگر بکشد. شاگردان میشل لادروپ در حالی که چند بار با خوش شانسی از پذیرش گل در استادیوم آزادی فرار کردند، حداقل چهار فرصت صد در صد گلزنی را هم از دست دادند تا زیباترین صفر-صفر سال های اخیر رقم بخورد.
کد خبر: ۶۸۳۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳ 10 April 2017

 سرخ های ایران که بازی قبلی شان را مقابل این تیم در آخرین روزهای اسفندماه سال گذشته در دوحه باخته بودند امروز برای تلافی شکست و رسیدن به صدر جدول گروه جنگیدند اما بازی هجومی انها نتیجه ای جز تک امتیاز نداشت.

به گزارش تابناک ورزشی،پرسپولیس در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف الریان قطر رفت که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

پرسپولیس در بازی برگشت با وجود برتری در آمار و ارایه بازی هجومی نتوانست الریان را شکست بدهد و به مساوی رضایت داد. با این مساوی الریان همچنان با ۷ امتیاز صدرنشین گروه باقی ماند و سرخپوشان هم با ۵ امتیاز سوم است. پرسپولیس در بازی رفت ۳ بر یک شکست خورده بود.


مهدی طارمی که اکنون با سه گل زده برترین گلزن پرسپولیس و شانس بزرگ آقای گلی این رقابت ها محسوب می‌شود به دنبال تداوم این روند در جدال های آسیایی بود اما غرور او یک پنالتی را خراب کرد تا میلیون ها هوادار این تیم در استادیوم و منازل آه افسوس سردهند.

هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا؛ استادیوم آزادی / تماشاگر:55هزار نفر
داور: ، «ساتو ریوجی» از ژاپن داور وسط، «ساگارا تورو» از ژاپن، کمک داور اول، «یاما اوچی هیروشی» از ژاپن

پرسپولیس
علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، سروش رفیعی(89 محسن ربیع‌خواه)، محسن مسلمان(92 احسان علوان‌زاده)، علی علیپور، وحید امیری و مهدی طارمی.
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

الریان قطر
عمر باری، عبدالکریم سالم، گونزالو ویرا ،ناتان اوتاویو، معصب خضر، کوه میونگ جین، ویکتور کاسرس، عبدالرحمان الحرازی (65 دنیل گومو)، سرجیو گارسا، رودریگو تاباتا و سباسیتن سوریا.
سرمربی: میشل لادروپ
 

دقیقه 4 : علی علیپور در نخستین ارسال زمینی و کوتاه روی دروازه الریان بی دلیل تکلی بلند روی توپ رفت که با گلر قطری ها برخورد کرد و  کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 6: گارسیا بازیکن تیم الریان از پشت محوطه جریمه شوت زد که بیرانوند توپ را مهار کرد.

دقیقه11: تاباتا روی توپ لورفته سروش رفیعی پشت محوطه جریمه، و یک پاس کوتاه عمقی با بیرانوند تک به تک شد که ضربه فنی و زمینی او را بیرانوند مهار کرد تا خطر از بیخ گوش پرسپولیس بگذرد.

دقیقه 24: نفوذ مسلمان از جناح چپ به عمق دفاع الریان با پاس مورب سروش رفیعی به طارمی همراه شد اما این مهاجم قبل از زدن ضربه آخر پشت محوطه جریمه نقش بر زمین شد.

دقیقه27:  ارسال کرنر استادانه از سوی مسلمان برای پرسپولیس می رفت تا به گل اول قرمزها بدل شود اما ضربه سر طارمی که هیچ مزاحمی نداشت از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه32: کار تیمی زیبای امیری و پاس عرضی او به علیپور و چرخش این بازیکن آماده با شوت این مهاجم به سمت دروازه همراه شد و با شانس قطری ها به کرنر تبدیل شد. علیپور می توانست در این صحنه توپ را به طارمی که در موقعیت خالی قرار داشت پاس دهد اما نداد.

دقیقه 32: الریان در موقعیت ضدحمله دروازه پرسپولیس را تهدید کرد که خروج به موقع بیرانوند مانع از خطر روی دروازه این تیم شد و دروازه سرخپوشان در فاصله 30 متری دروازه اش توپ را دور کرد.

دقیقه 39: یک حرکت خطرناک از بیرانوند سکوها را که برای گل پرسپولیس بی تابی می کردند به وجد آورد. تو سر توپ جالب بیرانوند باعث شد تا هواداران برای لحظاتی این دروازه بان ملی پوش را تشویق کنند.

دقیقه 42: یک پنالتی برای پرسپولیس روی خطای واضح روی طارمی در محوطه جریمه، بدست آمد که سماجت و تکل فوق العاده محسن مسلمان روی تاباتا سازنده آن بود. 

دقیقه 43: ضربه پنالتی برای پرسپولیس که با تاخیر بدلیل کارشکنی های گلر الریان طول کشیده بود توسط شماره 9 گلزن به صورت چیپ زده شد و عمر که فریب خورده بود شانس آورد که ضربه طارمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه 46: پرتاب بلند اوت از وحید امیری با ضربه سر مهدی طارمی به تیرک افقی دروازه الریان برخورد کرد و در برگشت هم مدافعان دستپاچه توپ را بیرون زدند تا شانس بزرگ پرسپولیس از دست برود.

دقیقه 47: بلافاصله موقعیت خطرناک ضدحمله برای الریان قطر که از خودگذشتگی سیدجلال حسینی در آستانه دروازه خالی با دفع فوق العاده او یک ضربه کرنر نصیب الریان شد . این خطرناک ترین فرصت الریان بود.

دقیقه 50: ارسال کرنر از محسن مسلمان با ضربه سر نه چندان محکم سیدجلال حسینی به جای رفت که عمر باری انتظار آن را می کشید و با مهار دروازه بان الریان همراه شد.

دقیقه 55: باز هم ارسال کرنر خطرناک از محسن مسلمان که با ضربه سر سروش رفیعی به راحتی در اختیار دروازه بان الریان قطر قرار گرفت.

دقیقه 57: حسین ماهینی، مدافع چپ پیش تاخته ی پرسپولیس می توانست از ارسالی که برایش صورت گرفته بود به خوبی سود ببرد که ضربه اش با واکنش فوق العاده ی دروازه بان الریان در دو مرحله دفع شد.

دقیقه 61: روی تدارک یک ضدحمله فوق العاده از سوی بیرانوند که لحظاتی قبل ضربه مهاجم الریان را دفع کرده بود، علیپور در آستانه ضربه زدن در هجده قدم توسط گونزالو ویرا متوقف شد و در حالی که این حرکت خطا به نظر می رسید داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 88: فرار بزرگ از سوی سرجیو گارسیا با همراهی او از سوی محمد انصاری همراه شد که غفلت این مدافع بار دیگر او را با بیرانوند تک به تک کرد که ضربه آرام شماره 9 الریان در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه 2+90: فرار سباستین سوریا از تله آفساید پرسپولیس می توانست کار سرخپوشان را تمام کند که ضربه این بازیکن از کنار دروازه سرخپوشان به بیرون رفت.
 
ویدیو حواشی و خلاصه بازی را ببینید:
 
تعداد بازدید : 38
تعداد بازدید : 12
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۱
پرسپولیس سرورایران وآسیاست
باز هم سید بلال بی اخلاقیش رو نشون داد
خداییش فورواردا رو دیدین؟ یکیشون رو فدراسیون یونان طالبه اون یکی هم چلسی میخوادش....هردورو بدن یه خروس قندی بگیرن سود کردیم....
ما طارمی را نمیخواهیم .برانکو عملکرد درستی نداره زیاد به طارمی میدان داده.طارمی منافع خودش را به تیم ترجیح داده.نمایشی بازی میکنه.نمیخواهیمش
خاک بر سر بی عرضه تون
البته انا هم به تیر زدند. کلا تو این بازی قرار نبود کسی گل بزنه
الريان به شايستگي 4 امتياز كسب كرد ، تيمي كه در بازي رفت 3 گل خورده و خداروشكر اينجا و تو خونه اش گل نميخوره هم جاي تقدير و پاداش داره ، در ضمن عذرخواهي چيپ زن نه بدردرد مردم و نه بدرد در كوزه ميخوره ، تو اين بازي حساس و زدن اين توع پنالتي يعني تيم تو اين حوزه صاحب نداره
فوتبال باشگاهی ایران در آسیا حرفی برای گفتن ندارد فوتبال ملی هم بخاطر کی روش است.کی روش در خانه قطر را می برد ولی پرسپولیس در آزادی نمیتواند
بفرمایید جناب برانکو , اگر رضاییان بود قطعا پرسپولیس می برد
من امروز برای تشویق الریان به ورزشگاه رفتم چون تیم مورد علاقه من بود.متاسفانه پرسپولیسی ها با فحش و ناسزاها ناموسی با من رفتار کردند.این نژاد پرستی هست.باشگاه ها هیچ یک از نشان های ملی را با خود حمل نمی کنند که به بنده وطن فروش گفتند. ولی بنده آدم با ناموس و با غیرتی هستم.حق نداشتید به بنده آن فحش ها را بدهید.
خدا خفه ات کند طارمی.
شما خجالت نمیکشی? تیم استقلال اهواز نماینده ایران نیست? فقط پرسپولیس نماینده ایران هست? چرا هیچ وقت نتیجه تیمهای دیگه رو نمیگین?
خدا قوت. بجز سروش و مسلمان و بویژه مسلمان که باز داره برمیگرده به حاشیه؛ باقی بچه ها خوب بودن و خدا قوت بهشون. پنالتی طارمی هم مزد حرکت انفرادی خودش بود و اگه گل میشد؛ ضربه سنگینی به تیم قطر میشد که از شانس بد نشد.
متاسفانه کار پرسپولیس خیلی سخت شد
ولی هنوز دو بازی باقیست
رضایی کجایی،دقیقا کجایی؟
پروفسور دوباره در آسیا رفوزه شد.ولی قول میده که ماشین سازوی رو هفته آینده ببره
پروفسور دوباره در آسیا رفوزه شد.ولی قول میده که ماشین سازوی رو هفته آینده ببره
واقعا لقب کم افتخار ترین باشگاه فوتبال آسیا برازنده پرسپولیسه با توجه به تعداد تماشاگر و حضور در مسابقات!!!
متاسفانه آسیا را از دست دادیم به خاطر لجبازی برانکو
واقعا علیپور کجا و رضاییان کجا
داره میسوزه بخاطراختلاف امتیاز
بنظرم برانكو بايد از مهره هاي بهتري در خط حمله استفاده كند.مهدي طارمي بازيكن خلاق و تمام كننده نيست و از چند فرصت به دست آمده ممكن است يكي را به گل تبديل كن.از همه بدتر غرورش باعث عدم برد پرسپوليس و رسيدن به سه امتياز ارزشمند اين بازي ش.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل