بازدید 2448

هفته‌های آخرلیگ برتر و لیگ یک زیرسایه ماموران دوپینگ

کد خبر: ۶۸۳۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸ 10 April 2017
افسران دوپینگ در هفته‌های پایانی رقابت‌های لیگ برتر و دسته اول فوتبال حضور داشته و از بازیکنان تیم‌ها تست دوپینگ و سرم تراپی غیر طبیعی خواهند گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با نزدیک شدن هفته های پایانی رقابتهای لیگ برتر و دسته اول فوتبال باشگاههای کشور، تیم پزشکی فدراسیون فوتبال، افسران کنترل دوپینگ خود را برای انجام تست دوپینگ و سرم تراپی غیر طبیعی از بازیکنان به رقابتها اعزام می کنند.

گفتنی است، به منظور صیانت و سلامت هفته های پایانی لیگ برتر و لیگ یک ، کارگروه ویژه ای تشکیل و مقرر شد از تمامی بازی های حساس  و در خلال برگزاری ، با استقرار افسران دوپینگ، از تیم ها تست دوپینگ خواهند گرفت و همچنین با نظارت کامل، رفتار بازیکنان و کادر فنی را در داخل و خارج زمین زیر نظر خواهد گرفت.

بر پایه این گزارش رفتارهای غیر فنی بازیکنان و سایر عوامل تیم آنالیز و بررسی خواهد شد.همچنین این کارگروه ویژه به عملکرد مقامات رسمی برگزار کننده مسابقات نیز توجه خاصی خواهد داشت.

لازم به ذکر است، این کارگروه ویژه متشکل از دبیرکل، ارکان قضایی، حراست، سازمان لیگ ، کمیته داوران و کمیته پزشکی تشکیل و از این هفته لیگ برتر و لیگ یک ، بازی های حساس را با رویکرد نظارت دقیق رصد خواهند کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل