بازدید 2408
رئیس جهادکشاورزی استان تهران:

برای توزیع میوه محدودیت زمانی ندارد

منصوری گفت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار توزیع میوه قراراست تا پانزدهم اردیبهشت در میادین میوه و تره بار انجام شود اما آمادگی لازم برای ادامه توزیع میوه وجود دارد.
کد خبر: ۶۸۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 10 April 2017
منصوری گفت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار توزیع میوه قراراست تا پانزدهم اردیبهشت در میادین میوه و تره بار انجام شود اما آمادگی لازم برای ادامه توزیع میوه وجود دارد.

علی اشرف منصوری در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما، با اشاره به اینکه از هفتم اسفند تا کنون 11 هزار تن سیب و پرتقال در استان تهران توزیع شده است افزود: توزیع سیب و پرتقال براساس مصوبه تا پانزدهم اردیبهشت تعیین شده است اما تا زمانی که بازار تقاضا داشته باشد محدودیتی در عرضه میوه و ادامه توزیع نداریم.

وی گفت: پرتقال وارداتی با قیمت هر کیلو 3900 تومان پرتقال تولید داخل با قیمت هر کیلو 1700 تومان و سیب نیز با قیمت هر کیلو 3500 تومان در 150 غرفه در 54 میدان میوه تره بار توزیع می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران افزود: از آنجا که عملیات توزیع میوه همچنان ادامه دارد از شهروندان درخواست داریم میوه گران خریداری نکنند.

منصوری گفت: امسال میوه تنظیم بازار در 430 نقطه توزیع شد در حالی که در سال 94 در 100 نقطه توزیع انجام شده بود.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده واحدهای متخلف موارد را به سازمان تعزیرات اطلاع دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تاکید کرد: فروش پرتقال وارداتی با قیمت بیشتر از قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار قاچاق است و با مختلفان برخورد قانونی می شود.

منصوری گفت: گشت های مشترک جهاد کشاورزی و تعزیرات تا کنون موارد زیادی از تخلف را شناسایی و با متخلفان برخورد قانونی شده است.

وی درباره ادامه اجرای طرح توزیع گوشت گرم گوسفندی با قیمت مصوب هر کیلو 31 هزار و پانصد تومان افزود: توزیع گوشت گرم گوسفندی و گوشت مرغ منجمد درمیادین همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: شرکت پشتیبانی امور دام ذخیره مناسبی دارد و در حدود 9 هزار تن گوشت قرمز گوشت مرغ برای توزیع در اختیار دارد.

منصوری افزود: قیمت هرکیلو گوشت قرمز گوسفندی در بازار به علت توزیع گوشت و عرضه دام زنده کاهش یافته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل