بازدید 2683

منچستریونایتدبابردی قاطعانه به رده پنجم بازگشت

شاگردان ژوزه مورینیو با این پیروزی خارج از خانه 57 امتیازی شدند و ضمن بازگشت موقت به رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر، حالا این شانس را دارند که با پیروزی در بازی عقب‌افتاده‌ای که دارند، حتی به بازگشت به جمع 4 تیم برتر جدول امیدوار باشند.
کد خبر: ۶۸۳۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 10 April 2017
مردان ژوزه مورینیو با شکست ساندرلند قعرنشین به مکان پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کردند.
 
به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال منچستریونایتد از ساعت 17یکشنبه در هفته سی‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس، میهمان ساندرلند بود. این بازی که در استادیوم آف لایت برگزار می‌شد با برتری 3 بر صفر شاگردان ژوزه مورینیو مقابل دیدگان بیش از 43 هزار تماشاگر همراه شد.
 
زلاتان ابراهیموویچ در دقیقه 30 گل اول منچستری‌ها را به ثمر رساند و در ادامه هنریک مخیتاریان ارمنستانی در دقیقه 46 گل اختلاف را به دو گل افزایش داد. در دقیقه 89 هم مارکوس رشفورد گل سوم تیم میهمان را به ثمر رساند. ساندرلند از دقیقه 43 در پی اخراج سباستین لارسون 10 نفره به بازی ادامه می‌داد.
 
شاگردان ژوزه مورینیو با این پیروزی خارج از خانه 57 امتیازی شدند و ضمن بازگشت موقت به رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر، حالا این شانس را دارند که با پیروزی در بازی عقب‌افتاده‌ای که دارند، حتی به بازگشت به جمع 4 تیم برتر جدول امیدوار باشند. مردان دیوید مویس هم 20 امتیازی باقی ماندند و همچنان در رده آخر جدول 20 تیمی این رقابت‌ها هستند.
 
در جدول رده‌بندی لیگ برتر، چلسی 75 امتیازی صدرنشین است و تیم‌های تاتنهام و لیورپول به ترتیب با 68 و 63 امتیاز دوم و سوم هستند.
منچستریونایتدبابردی قاطعانه به رده پنجم بازگشت 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار