بازدید 9934
۱

چگونه معاون جنجالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تغییر می‌کند؟

تغییر مرادخانی به زمان بازنشستگی او موکول شده و قرار است معاون هنری تا موعد بازنشستگی در این مسئولیت باشد و بازنشستگی اش، پایان دوران حضورش در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.
کد خبر: ۶۸۱۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ 04 April 2017
تغییر قطعی معاون جنجالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
علی مرادخانی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، که حوزه تحت نظرش به خصوص در حوزه موسیقی با حواشی فراوانی مواجه بود، تغییر خواهد کرد؛ تغییری که پیش از این، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منکرش نشده بود و اکنون با فرا رسیدن زمان موعد بازنشستگی مرادخانی، رسماً تحقق خواهد یافت.
 
به گزارش «تابناک»؛ علی مرادخانی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره علی جنتی که با روی کار آمدن سیدرضا صالحی امیری تاکنون در منصبش حضور دارد، جزو چهره‌های جنجالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که عملکردش در حوزه های مختلف با انتقادهای فراوانی از صاحب نظران که بسیاری شان جزو حامیان این دولت بودند، همراه بوده است.
 
لجبازی در عدم اعلام مشخصات و اصرار مفرط بر ارسال آثار مهم موزه هنرهای معاصر به آلمان، بی سامان ماندن ارکستر ملی، نحوه غلط مدیریت مجموعه‌های تحت نظیر این مدیریت از جمله تالار وحدت که به تالار پذیرایی و رونمایی از خودرو نیز تبدیل شد، شیوه عجیب برگزاری جشنواره موسیقی فجر و تحریم این جشنواره توسط شماری از هنرمندان و در نهایت حواشی کنسرت‌ها، بیشترین حاشیه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد از ناحیه این معاونت به وجود آورده است.
 
تغییر قطعی معاون جنجالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 
 
پس از روی کار آمدن رضا صالحی امیری، شنیده‌هایی درباره تغییر علی مرادخانی و مدیرانش به عنوان یکی از اولویت های وزیر تازه مطرح شده بود و حتی این خبر نیز در سطح رسانه‌ها منتشر شد که او استعفا داده و دفترش نیز پلمب شده اما در نهایت مرادخانی نشان داد قصد ترک قدرت را ندارد و با وجود همه نقدهایی که به او وارد شده، معاونت هنری را رها نمی کند اما به نظر می رسد، نظر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چیز دیگری بود!
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در یکی از گفت و گوهای نوروزی اش در مود تغییر علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از در انکار وارد نشده و به صراحت گفته بود: «گردش نیرو امر طبیعی و ضروری است. یک روز شما اینجا هستید و روزی جای دیگر؛ اما ریزش را به هیچ عنوان نمی پسندم و به رسمیت نمی شناسم؛ این موضوع را قبول ندارم. سیاست من در ارشاد این است که از همه ظرفیت ها استفاده کنیم ولی گردش خواهیم داشت... .»
 
در واقع پرسش اساسی این نیست که تغییرات در معاونت هنری رخ می‌دهد یا نه، بلکه پرسش اصلی این است که این تغییرات چه زمانی انجام می‌شود و مرادخانی کی تغییر خواهد کرد؟ به نظر می‌رسد، تغییر علی مرادخانی اکنون قطعی شده و حتی گمانه زنی‌‌هایی در فضای غیررسمی درباره گزینه‌های احتمالی برای معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز مطرح است.
 
بنا بر شنیده‌های خبرنگار «تابناک»، تغییر مرادخانی به زمان بازنشستگی او موکول شده و قرار است معاون هنری تا موعد بازنشستگی در این مسئولیت حضور داشته باشد و بازنشستگی اش، پایان دوران حضورش در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
بالاخره باید از حقوق و مزایاس این پست در زمان بازنشستگی استفاده بفرمایند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر