بازدید 3873

توجه ویژه نیسان به بازار هند

نیسان به دنبال ارائه 8 مدل خودرو از جمله مدل های هیبریدی در بازار هند، تا سال 2021 است. یکی از اهداف این شرکت مطرح کردن و توسعه یکی از برند های خود به نام "داتسون" است.
کد خبر: ۶۸۰۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 01 April 2017
نیسان به دنبال ارائه 8 مدل خودرو از جمله مدل های هیبریدی در بازار هند، تا سال 2021 است. یکی از اهداف این شرکت مطرح کردن و توسعه یکی از برند های خود به نام "داتسون" است.

به گزارش خودروکار، نیسان موتورز که یکی از خودروسازان بزرگ ژاپنی است، مدتی است که در هند فعالیت می کند اما هنوز نتوانسته آن طور که باید تاثیر خودش را بر بازار هند اعمال کند. این کشور تا کنون از هند بیشتر به عنوان یک منبع برای صادرات خودرو استفاده کرده است.

در حال حاضر این شرکت فقط 2 درصد از سهم بازار هند را در اختیار دارد. آن ها قصد دارند تا سال 2021 این رقم را به 5 درصد برسانند و در همین راستا نیسان برنامه های جدیدی برای این کشور دارد.

گیوم سیکارد، مدیر عملیاتی این شرکت در هند گفت: "جمعیت هند به گونه ای است که می توان با سیاستی کارآمد میزان زیادی از مشتریان را به محصولات خود جذب کند و از طرفی دیگر این کشور دارای تعداد قابل توجهی مهاجر است. این دسته از مردم دارای توان مالی خوبی هستند و می توانند بازار خوبی را برای ما ایجاد کنند. ما بسیار خوش شانس هستیم که در هند فعالیت می کنیم."

نیسان اعلام کرد که به زودی مدل های هیبریدی خودش را به هند خواهد آورد. پیش بینی می شود که مدل "X-Trail" در نیمه دوم سال 2017 وارد بازار این کشور خواهد شد. این شرکت قصد دارد تا یک خودرو هاچبک که با رقیبانی مانند فولکس واگن "Polo" رقابا خواهد کرد، را در هند رونمایی کند.

در حال حاضر برند داتسون که بیش از 50 درصد فروش این شرکت را بر عهده دارد، طی سال های آینده در زمینه تکنولوژی، کیفیت و طراحی به نیسان کمک خواهد کرد. به گفته سیکارد، خریدار خودرو های داتسون اکثرا کسانی هستند که برای اولین بار خودرو می خرند و حفظ این دسته از مشتریان برای ما بسیار مهم است.

این شرکت در تاریخ 27 مارس از فیس لیفت مدل محبوب "Terrano" در هند رونمایی کرد. این خودرو یکی از رقبای سرسخت هیوندای "Creta"، رنو "Duster" و فورد "EcoSport" در کلاس شاسی بلند ها است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی