بازدید 4059

مسموم شدن 15 نفر از مهمانان عروسی در بوکان

کد خبر: ۶۷۹۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ 26 March 2017
 بر اثر تصاعد گاز مونوکسیدکربن در یکی از تالارهای عروسی شهر بوکان، 15 نفر راهی بیمارستان شدند.

به گزارش ایسنا، مسعود رحیمی متخصص طب اورژانس شاغل در بیمارستان بوکان در جمع اصحاب رسانه گفت: 15 نفر دچار حادثه شده بودند که 10 نفر به علت مشکلات سردرد، سرگیجه و تهوع به اورژانس بیمارستان شهید قلی پور بوکان مراجعه کردند. 9 نفر از مسموم شدگان بعد از معاینه و مداوا مرخص و یکی از مسموم شدگان هنوز در اورژانس تحت نظر است.

همچنین 5 نفر از مسموم شدگان نیز به درمانگاه‌های عمومی بیمارستان شهید قلی پور و امام علی«ع» مراجعه و به صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفته اند.

دو شاهد عینی هم در همین زمینه به روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بوکان گفتند، تعداد مسموم شدگان به حدود 30 نفر هم می رسد ولی برخی از آنها بعد از خارج شدن از محل مصدومیت و انتقال به حیاط تالار و شستشوی صورت، وضعیت رو به بهبودی پیدا کرده و به بیمارستان مراجعه نکرده اند.

این شاهدان اضافه کردند: در تالار عروسی که این اتفاق روی داده، بخاری موجود در قسمت غذاخوری زنانه فاقد دودکش و تهویه مناسب بوده است.

به گزارش ایسنا، کارشناسان تأکید می کنند در صورت مشاهده علائم مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن با علایم سردرد، سرگیجه و تهوع، قبل از رساندن به مراکز درمانی،هیچ ماده خوراکی یا نوشیدنی به فرد دچار گازگرفتگی داده نشود، چرا که به علت حالت تهوع، احتمال خفگی وی بیشتر می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان