بازدید 7351

تصاویر اولین خودروی الماسی دنیا

شرکت رولز رویس اولین خودروی سفارشی به رنگ الماسِ دنیا را تولید کرد.
کد خبر: ۶۷۹۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰ 25 March 2017
شرکت رولز رویس اولین خودروی سفارشی به رنگ الماسِ دنیا را تولید کرد.

به گزارش خودروکار، رولز رویس، شرکت بریتانیایی سازنده ی خودرو های لوکس، در نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو 2017 که در هفته های قبل برگزار شد، سنگ تمام گذاشت تا همچون همیشه ابهت خود در میان لوکس سازان جهان را به رخ کشیده باشد.

این شرکت بریتانیایی که همیشه بالاترین حد تجمل را در محصولات خود بکار می برد، در نمایشگاه ژنو از خودرویی لوکس و خوش رنگ رونمایی به عمل آورد که بهت و تعجب همگان را بر انگیخت.

تصویر اولین خودوری الماسی دنیا

رولز رویس در نمایشگاه ژنو اولین خودروی الماسی دنیا را در معرض نمایش قرار داد. کمپانی خودروسازی رولز رویس به منظور بالا بردن حد تجمل در خودوری مدل خودروی Ghost، از الماس برای رنگ آمیزی این مدل خودرو استفاده کرده است.

رولز رویس برای رنگ آمیزی این خودوری فرا لوکس که "Elegance" نام دارد، از 1000 الماس خورد شده استفاده کرده است که این کار رولز رویس نمایشگاه ژنو امسال را تجملی تر از همیشه کرده بود.

تصویر اولین خودوری الماسی دنیا

رنگی که برای محیط داخلی این خودرو انتخاب شده است کاملا با رنگ بدنه آن در تناسب است. صندلی های چرم و کفپوش های ابریشمی مورد استفاده قرار گرفته در داخل خودرو همگی به رنگ سیاه است.

تصویر اولین خودوری الماسی دنیا

در مورد پیشرانه ی این خودروی رویایی باید افزود که Elegance از پیشرانه ای 6.6 لیتری 12 سیلندر بهره می برد. به لطف این پیشرانه ی قدرتمند، قدرت 563 اسب بخاری و گشتاوری 605 نیوتون متری در اختیار خودرو قرار می گیرد. انتقال قدرت در Elegance از طریق جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک به چرخ های عقب منتقل می شود. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل