بازدید 3212

پیام ویدئویی ظریف به مناسبت ایام نوروز

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی ویدئویی به مناسبت ایام نوروز ۱۳۹۶ گفت: مردم امسال با حضور بسیار گسترده و هوشمندانه خودشان در انتخابات ریاست جمهوری یک بار دیگر اقتدار و همبستگی‌شان را به جهانیان نشان بدهند.
کد خبر: ۶۷۸۶۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰ 20 March 2017
پیام ویدئویی ظریف به مناسبت ایام نوروزمحمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی ویدئویی به مناسبت ایام نوروز ۱۳۹۶ گفت: مردم امسال با حضور بسیار گسترده و هوشمندانه خودشان در انتخابات ریاست جمهوری یک بار دیگر اقتدار و همبستگی‌شان را به جهانیان نشان بدهند.

به گزارش ایلنا، محمد جواد ظریف در این پیام ویدئویی گفته است:

«فرا رسیدن سال ۱۳۹۶ که با میلاد باسعادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) همزمان شده را خدمت همه ایرانیان و همه کسانی که نوروز را جشن می‌گیرند تبریک عرض می‌کنم.

امیدوارم که سال جدید، سالی پر از موفقیت و پیروزی و شادکامی برای همه هموطنان عزیز ما، برای همه ایرانیان چه ایرانیانی که در سرزمین عزیز ایران زندگی می‌کنند، چه ایرانیانی که در خارج از کشور با اقتدار و با سربلندی معرف فرهنگ بزرگ ایرانی هستند، سالی پر از شادکامی و سلامتی و موفقیت‌های بیشتر باشد و برای مردم ما سالی باشد که با حضور بسیار گسترده و هوشمندانه خودشان در انتخابات ریاست جمهوری یک بار دیگر اقتدار این مردم و همبستگی این مردم را به جهانیان نشان بدهند و برای کشور اقتدار ایجاد کنند. امیدوارم که سال خوب و پراز سلامتی باشد.

شاد و سربلند باشید.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر