بازدید 2757

توفان شن محور ریگان - چابهار را مسدود کرد

فرماندار ریگان گفت: توفان شدید شن جاده ترانزیت ریگان - چابهار و ریگان - نرماشیر را مسدود کرد.
کد خبر: ۶۷۸۶۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲ 20 March 2017
فرماندار ریگان گفت: توفان شدید شن جاده ترانزیت ریگان - چابهار و ریگان - نرماشیر را مسدود کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران, امین باقری دقایقی اظهار داشت: وزش توفان شدید شن که از بعد از ظهر امروز در این شهرستان شدت گرفته است، موجب کاهش دید در محور ترانزیت ریگان - چابهار شده است که این وضعیت موجب مسدود شدن این محور شد.

وی ابراز داشت: 31 وسیله نقلیه گرفتار در توفان شن که از مسافران نوروزی بودند، توسط نیروهای امدادی امدادرسانی و در مرکز شهرستان ریگان اسکان یافتند.

فرماندار ریگان بیان داشت: توفان شدید شن به همراه ریزگردها علاوه بر کاهش دید، مشکلات تنفسی را برای شهروندان، مسافران و گردشگران نوروزی ایجاد کردند.

باقری با بیان اینکه مراکز بهداشتی درمانی در شهرستان ریگان در حالت آماده‌باش هستند، خاطرنشان کرد: مراکز اسکان مسافران نوروزی در شهرستان ریگان آمادگی کامل را برای پذیرایی از مسافران و گردشگرانی که در توفان گرفتار شده‌اند را دارند.

فرماندار ریگان از اعزام نیروهای راهداری، پلیس راه و هلال احمر در جاده ترانزیت ریگان - چابهار برای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد و تصریح کرد: این نیروها در محورهای شهرستان استقرار یافتند

باقری عنوان کرد: از مسافرانی که قصد سفر به شهرستان ریگان و بندر چابهار را دارند تا اطلاع ثانویی از این محور تردد نکنند، زیرا توفان شدید شن همچنان در این شهرستان ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل