بازدید 4779

پیام نوروزی وزیر ورزش و جوانان

دولت در سال ۹۶ دستاوردهای مهم تری خواهد داشت.امیدوارم برای دومین دوره متوالی صعودی مقتدرانه به جام جهانی داشته باشيم
کد خبر: ۶۷۸۶۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ 20 March 2017
وزیر ورزش و جوانان در پیام نوروزی خود ابراز امیدواری کرد با توجه به ثبات و آرامش کشور و باز شدن گره های اقتصادی، دولت در سال ۹۶ دستاوردهای مهم تری داشته باشد.
 
به گزارش تابناک ورزشی، متن کامل پیام نوروزی مسعود سلطانی فر به شرح زیر است:

"بسْم الله الرحمن  الرحيم  یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

فرا رسيدن سال ١٣٩٦ را به همه هموطنان در سراسر جهان تبريك مي گويم . ايرانياني كه  مي دانم هر تپش قلبشان و هر جوشش خونشان براي عزت، سربلندي،  عظمت  و آباداني ايران مي تپد و مي جوشد. از اينكه اين ايام مصادف با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) بانوي دو عالم شده، شروع سال جديد را به فال نيك مي گيريم . اميدواريم با توجه به اجراي برجام و برطرف شدن تحريم ها و سايه جنگ از سر كشور، بتوانيم در سال جديد با گشايش هاي مالي، سرمايه گذاري مالي و اقتصادي كه ايجاد مي شود، سالی توأم با موفقيت و رشد مناسب، كنترل تورم، ايجاد اشتغال بهتر داشته باشیم و بتوانيم خدمات بهتري به همه مردم در عرصه هاي مختلف ارائه دهيم.

 دولت در سال هاي گذشته توانست به بسياري از وعده هايش عمل كند. در زمينه  كاهش تورم ،ثبات و آرامش در بازار و همچنين پيروزي بزرگي كه در مذاكرات با ٥+١و اجراي برجام به دست آورديم، به اميد خدا در سال ٩٦ هم دولت در راستاي انجام وظايفش مي تواند دستاوردهاي مهم تري داشته باشد؛ به ويژه اينكه در سال ٩٦  انتخابات بزرگ و سونوشت ساز رياست جمهوري و همچنين شوراي اسلامي را پيش رو داريم كه اميدوار هستيم اين دو انتخابات با مشاركت گسترده مردم  توأم شود و مردم با حضور  در اين انتخابات و رايی  كه مي دهند بتوانند آينده خودشان را رقم بزنند و ان شاءالله با انتخاب خود مهر تأييدي بر فعاليت هاي دولت تدبير و اميد در چهار سال گذشته خواهند زد.
پیام نوروزی وزیر ورزش و جوانان
براي همه مردم، زحمت كشان خدمتگزاران  و ورزشكاران آرزوي موفقيت مي كنم؛ به ويژه اينكه ما در سال ٩٦ چند رويداد بزرگ ورزشي بين المللي داريم.

در روزهاي ابتدايي سال، دو ديدار سرنوشت ساز در دور برگشت انتخابي  جام جهاني ٢٠١٨  روسيه داريم كه اميدواريم در اين دو ديدار ايران بتواند نتايج مطلوب را بگيرد تا زمينه صعودمان فراهم شود و به اميد خدا بتوانيم با امتيازاتي كه در بقيه ديدارها مي گيريم براي اولين بار ، دو دوره متوالي صعود مقتدرانه به جام جهاني داشته باشيم . بازي هاي همبستگي كشورهاي اسلامي در ارديبهشت ماه و بازي هاي داخل سالن آسيا را نيز پيش رو داريم و مناسبت هاي ديگري كه به اميد خدا برنامه ريزي دقيقي انجام مي دهيم  تا نتایجی بهتر از سال هاي گذشته به دست آوريم. اميدوار هستيم با توجه به منابع جديدي كه در برنامه ششم توسعه كشور به امر ورزش و جوانان اختصاص پيدا كرده بتوانيم هم در عرصه ورزش و هم جوانان قدم هاي اساسي تَر ي در جهت حل مشكلات و توسعه فعاليت ها برداريم.

 در بحث حل مشكلات جوانان عزيزمان كه  جمعيت قابل توجه ٢٢-٢٣ميليوني هستند و كساني كه حدفاصل ١٥ تا ٣٠ سال دارند ، اراده دولت با توجه به رويكرد دكتر روحاني رييس جمهور محترم ان شاءالله بتوانيم با همگرايي كه بين دستگاه هاي اجرايي به وجود مي آوريم در بحث مسائل مربوط به اشتغال، ازدواج، مسكن، تحصيل و پر كردن اوقات فراغت جوانان قدم هاي اساسي تري برداريم و گره هاي موجود را در این زمینه ها برای جوانان باز كنيم.

 منابع جديدی در بودجه سال ٩٦ منبعث از احكام برنامه ششم داريم كه كمك مي كند بتوانيم برنامه هاي بهتري را براي حل مشكلات ازدواج و اشتغال جوانان داشته باشيم.

براي ملت شريف  و قهرمان ايران آرزوي موفقيت دارم و اميدوار هستم سالي توأم با موفقيت همه ايرانيان داشته باشيم، سالي باشد كه بتوانيم عرصه خدمتگزاری خودمان را گسترش دهيم ."
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان