بازدید 6413
۲

برکناری‌های عجیب,در اصفهان چه‌خبر است؟

قهرمانی‌های متوالی و پرتعداد طلایی‌پوشان را به قطب سوم فوتبال ایران تبدیل کرده بود. اما چند سالی است که اصفهانی‌ها از آن منش فاصله گرفته و با قدرت سعی می‌کنند با آنچه که در گذشته به آن مشهور بودند مبارزه کنند. سپاهان حالا نه تنها نیمکتی مطمئن و باثبات ندارد؛ که مربیان این تیم هم به طرزی عجیب و غریب برکنار می‌شوند.
کد خبر: ۶۷۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰ 20 March 2017
سپاهان روزگاری به عنوان باثبات‌ترین باشگاه‌ لیگ برتری شناخته میشد و ثبات مدیریتی و نیمکت مطمئن این تیم، نمونه‌ای مناسب برای الگوبرداری دیگر تیم‌ها شده بود.به خصوص که قهرمانی‌های متوالی و پرتعداد طلایی‌پوشان را به قطب سوم فوتبال ایران تبدیل کرده بود.
 
به گزارش تابناک ورزشی،اما چند سالی است که اصفهانی‌ها از آن منش فاصله گرفته و با قدرت سعی می‌کنند با آنچه که در گذشته به آن مشهور بودند مبارزه کنند. سپاهان حالا نه تنها نیمکتی مطمئن و باثبات ندارد؛ که مربیان این تیم هم به طرزی عجیب و غریب برکنار می‌شوند.

بعد از مسائل پیش آمده درباره کرانچار و شایعاتی که درباره رفتارهای غیراخلاقی او ساخته شده بود؛ نوبت به حسین فرکی رسید تا سرمربی خوش‌اخلاق و معمولا ساکت فوتبال‌مان هم در اصفهان دچار مشکلاتی عجیب شود.
برکناری‌های عجیب,در اصفهان چه‌خبر است؟
به دست آوردن قهرمانی‌ در لیگ چهاردهم هم نتوانست فرکی را از سرنوشت عجیب اصفهان خلاص کند. مربی مدافع عنوان قهرمانی بعد از گذشت یک سوم از لیگ پازندهم، در سلسله اتفاقاتی عجیب از سپاهان جدا شد و البته سپاهان تا پایان فصل نتوانست از حاشیه فاصله بگیرد. و گویا هنوز هم نتوانسته.
 
لیگ شانزدهم هم با برکناری عجیب یکی دیگر از سرمربیان سپاهان رو به پایان است. ویسی از طرف مدیران اصفهانی تحت فشار قرار گرفت تا استعفا دهد؛ با مخالفت ویسی، مدیران سپاهان تصمیم گرفتند بیماری او را بهانه کنند؛ اما ویسی برابر این روش برکناری هم موضع سختی گرفت. اگرچه در نهایت برکنار شد و جایش را به کرانچار داد؛ اما سپاهان همچنان غرق در حواشی و مدیریتی عجیب و سردرگم است.  هنوز مشخص نیست چه زمانی قطب سوم فوتبال ایران دوباره روی آرامش را خواهد دید.
برکناری‌های عجیب,در اصفهان چه‌خبر است؟ 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مدیریت کجا بود پول مفت صنایع بود که میریختند پای بازیکن و مربی الان به خنسی خوردند دچار حاشیه شدند تو مملکت ما مدیریت فقط واسه پول مفت هست که هر بچه ای هم میتونه
قطب سوم نیست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر