بازدید 3378

پرورش ماهی در قفس راهکاری برای حفظ آبزیان

نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: پرورش ماهی در قفس راهکاری برای تامین تقاضایی بازار مشتریان داخلی و خارجی در عرصه صنعت شیلات به شمارمی آید.
کد خبر: ۶۷۸۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹ 17 March 2017
مهرداد بائوج لاهوتی درگفت وگو با خانه ملت درباره پرورش ماهی درقفس،گفت: ظرفیت تولیدماهی درکشورمان باتوجه به شرایط محیطی و اقلیمی به نحو شایانی وجوددارد، بنابراین باید مسئولان ذی ربط با بررسی های کارشناسی محور ، بستر را برای پرورش  ماهی  در قفس به طریق مدرن را افزایش دهند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کلید حذف واردات ماهی زمانی زده می شود که بتوان تقاضایی داخلی را  در این زمینه  در کشور تامین کرد و در غیر اینصورت نمی توان واردات ماهی را حذف کرد، تصریح کرد:  پرورش ماهی در قفس راهکاری برای تامین نیاز مشتریان داخلی و خارجی در بازار آبزیان دریایی توسط کشورمان  تلقی می شود،زیرا کشورمان ظرفیت تولیدی مناسبی در تولید آبزیان دریایی برحسب موقعیت جغرافیایی دارد.

 بائوج لاهوتی افزود: تولید انبوه  آبزیان دریایی در راستای توسعه صیدهای مدرن با روش های پرورش ماهی در قفس به سادگی امکان پذیر  است.

 عضو کمیسیون برنامه  بودجه ومحاسبات مجلس، یادآورشد: جلوگیری از برداشت بی رویه، افزایش تولید، فعال شدن چرخه صادرات و جلوگیری از واردات ماهی و بهبود وضعیت  اقتصادی صیادان از پیامدهای مثبت توسعه پرورش ماهی در قفس است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس