بازدید 3605

ترافیک‌نیمه‌سنگین‌در آزادراه‌های‌تهران-کرج-قزوین

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: ترافیک در برخی مقاطع آزادراه های تهران- کرج - قزوین، همچنین محورهای چالوس- کرج و هراز نیمه سنگین است.
کد خبر: ۶۷۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷ 17 March 2017
وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: ترافیک در برخی مقاطع آزادراه های تهران- کرج - قزوین، همچنین محورهای چالوس- کرج و هراز نیمه سنگین است.

به گزارش ایرنا، در سایر محورهای مواصلاتی کشور ترافیک عادی و روان است و از نظر جوی نیز در برخی محورهای استان های مازندران و اردبیل بارش باران و مه گرفتگی مشاهده می شود.

برپایه این گزارش، محورهای شمشک- دیزین واقع در استان های تهران و البرز، گنجنامه- تویسرکان در استان همدان، سی سخت- پادنا واقع دراستان کهگیلویه و بویراحمد، رودبار- کهنوج واقع در جنوب استان کرمان، رودبار- قلعه گنج واقع در جنوب استان کرمان، بستک- بندر خمیر واقع در استان هرمزگان، محور سروآباد – پاوه (محدوده گردنه تته) واقع در استان کردستان ، محور شیراز – جهرم در استان فارس و اولنگ- شاهرود واقع در استان هایگلستان و سمنان به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدودند.

همچنین پیش بینی های هواشناسی حاکی از بارش باران در استان کردستان و شمال استان خوزستان است.

فردا (شنبه) نیز بارش باران و برف در شرق استان آذربایجان غربی و جنوب آذربایجان شرقی، بارش باران همراه با رعد و برق در استان های کردستان، کرمانشاه و زنجان و در ارتفاعات همراه با برف پیش بینی می شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار