بازدید 3225
دبیر ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما تصمیمات اتخاذ شده برنامه‌ تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری برای انتخابات ۹۶ در شبکه های مختلف سیما را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۷۷۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱ 16 March 2017
دبیر ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما تصمیمات اتخاذ شده برنامه‌ تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری برای انتخابات ۹۶ در شبکه های مختلف سیما را تشریح کرد.
 
چپریان دبیر ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان تصمیمات اتخاذ شده برنامه‌ تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری برای انتخابات ۹۶ در شبکه های مختلف سیما را تشریح کرد که به شرح ذیل است:
 
شبکه یک سیما: صحبت مستقیم نامزدهای ریاست جمهوری  با مردم  و مناظره بین نامزد ها  در حوزه های مختلف.
 
شبکه دو سیما: گفتگوی ویژه خبری با حضور نامزد های ریاست جمهوری.
 
شبکه سه سیما: برنامه ای با حضور نامزدهای ریاست جمهوری برای  پاسخ به سوالات جوانان.
 
شبکه چهار سیما: برنامه ای با حضور نامزدهای ریاست جمهوری و کارشناسان فرهنگی،  سیاسی و اجتماعی.
 
شبکه خبر: برنامه های گفتگو محور با حضور نامزدهای انتخاباتی.
 
شبکه جام جم: برنامه ای با حضور نامزدهای ریاست جمهوری برای پاسخ به سوال ایرانیان خارج از کشور.
   
دبیر ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما اظهار داشت: همچنین مستند های نامزدها در شبکه های سیما پخش خواهد شد.
 
وی افزود: رادیو نیز مشابه سنوات گذشته ویژه برنامه هایی برای تبلیغات قانونی نامزدها خواهد داشت.
 
چپریان در پایان خاطر نشان کرد: امسال به دلیل اهمیت فضای مجازی در سپهر رسانه ای کشور امکانی از طریق فضای مجازی برای نامزدها فراهم شده تا بتوانند تبلیغات قانونی خود را در این فضا انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
kilid search
برچسب منتخب
مکانیسم ماشه رابرت مک ایر سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا