بازدید 3737

اسدی بحث برکناری‌اش از دبيركلي را تاييد كرد

کد خبر: ۶۷۷۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵ 15 March 2017
دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: اشکالی ندارد که همه به یک نقطه نظر نرسد و نباید نظر عده ای را به کل جامعه تعمیم داد.
 
به گزارش تابناك ورزشي، علیرضا اسدی در پایان مجمع فدراسیون فوتبال درباره انتخاب بهاروند به عنوان رییس سازمان لیگ گفت:  مگر اشکالی دارد که با اکثریت آرا رای آورده است؟ اکثریت اعضا نسبت به او شناخت داشتند. بالاخره او در این مدت کار کرده بود و همین باعث شد که به او رای بدهند.

او در پاسخ به سال خبرنگاری مبنی بر مبهم بودن صورت های مالی فدراسیون گفت: نمی‌شود که همه به یک نقطه نظر جامع برسند. فضا، فضای بازی است و اشکالی ندارد که همه به این نقطه نظر مشترک نرسند و نباید نظر یک یا دو نفر به کل جامعه تعمیم داد.
اسدی درپاسخ به این سوال که کسری بودجه از محل ارزش افزوده برطرف خواهد شد یا نه گفت: با بحثی که با وزارت ورزش انجام دادیم سعی می کنیم که این اتفاق حاصل شود. ما می‌خواهیم نشده را به شده تبدیل کنیم.

علیرضا اسدی در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال اظهار کرد: امروز مباحثی درباره مسائل مالی مطرح شد و خزانه‌دار و حسابدار پاسخ‌ها را ارائه کردند. در ادامه هم رای‌گیری صورت گرفت و وقتی با اکثریت آرا حساب‌ها به تصویب رسید یعنی ابهامات هم برطرف شده است.
او درباره اینکه در این جلسه با شوخی و خنده رای‌گیری شده است گفت: اگر شوخی و خنده را به مباحث جدی بیاوریم که مشکلی ندارد.

او درباره اینکه شایعه برکناری‌اش هم مطرح شده است گفت: خیلی وقت است که این مسائل مطرح می‌شود و شاید تا ۲۰ سال آینده هم این موضوع ادامه داشته باشد.
او در ادامه درباره اینکه کی‌روش به قطر سفر کرده و پرسپولیسی‌ها را هم به اردو دعوت کرده است نیز گفت: ما همیشه به دنبال زندگی شیرین هستیم و دوست داریم تیم ملی کشورمان پیروز باشد تا مردم خوشحال شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل