بازدید 1924

تشکیل ائتلاف ۱+۲۱ در جبهه اصلاح‌طلبان

اولین نشست "ائتلاف ۱+۲۱ اصلاح طلبان" با حضور دبیران کل برخی احزاب اصلاح‌طلب فردا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۷۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ 15 March 2017
اولین نشست "ائتلاف ۱+۲۱ اصلاح طلبان" با حضور دبیران کل برخی احزاب اصلاح‌طلب فردا برگزار می‌شود.

آرش حبیبی دبیر کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با تسنیم، درباره وضعیت فعلی ومهمترین رویکردهای این شورا، گفت: حضور افراد متخصص مدیریت شهری از اولویت های مهم شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب است. همانطور که می‌دانید احزاب ابزار استقرار حکومت مردم بر مردم و بهترین عرصه رقابت قانونمند شهروندان برای در دست گرفتن مدیریت کلان جامعه هستند.

وی افزود: اهمیت احزاب و نقش آن ها در توسعه سیاسی جامعه نیازمند  تاکید و تکرار نیست. در حال حاضر شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب تنها نهادی است که سیاست ورزی را در بستر صحیح و قانونی خود که همان احزاب و تشکل های شناسنامه هستند قرار داده است و با رویکرد حزبی به بهترین وجه از ظرفیت احزاب موثر و توانمند اصلاح طلب و هم فکر بهره می گیرد.

حبیبی با بیان اینکه هم اکنون جلسات کمیته انتخابات این نهاد هر هفته با ریاست حجت‌الاسلام رهامی و با حضور دبیران کل احزاب اصلاح طلب عضو شورا برگزار می‌شود، گفت: شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب متشکل از مجمع نیروهای خط امام ،حزب مردم سالاری،حزب اراده ملت، حزب وحدت و همکاری ملی، حزب آزادی،حزب همبستگی دانش آموختگان ایران(هدا)، مجمع اسلامی کارمندان خط امام، مجمع ایثارگزان انقلاب اسلامی، کانون همبستگی فرهنگیان است.

دبیر کمیته انتخابات شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب در ادامه اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی های صورت گرفته و با توجه به نزدیک شدن به انتخابات شوراها، مهم‌ترین ضرورت ورود افراد باتجربه، مسئولیت پذیر و متخصص مدیریت شهری به شوراهاست. شوراها به مجموعه‌ای از نیروهای متخصص در زمینه‌های مرتبط با تخصص‌های مختلف مدیریت شهری و آگاه و صاحب نظر در حوزه سیاسی و اجتماعی نیاز دارد.

وی با بیان اینکه اولین نشست "ائتلاف1+21 اصلاح طلبان"  با حضور دبیران کل احزاب و متخصصین مدیریت شهری روز پنجشنبه 26 اسفند ساعت 10 تا 12 برگزار می‌شود، گفت: در این نشست چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب همچون حجت الاسلام هادی خامنه‌ای، حجت‌الاسلام منتجب‌نیا، کواکبیان، حکیمی پور، غریبانی، راه چمنی و حجت‌الاسلام رهامی و ... حضور دارند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر