بازدید 3683
مصاحبه عجیب رئیس فدراسیون دوومیدانی

هرکس بامن همراه نباشد بی شوخی برکنارش می کنم!

کد خبر: ۶۷۷۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰ 14 March 2017
رئیس فدراسیون دوومیدانی با بیان اینکه سال 1396 سال عملیاتی شدن برنامه‌های فدراسیون دوومیدانی است، گفت: دیگر تعارفی با کسی ندارم و اگر کسی با تیم مدیریتی فدراسیون دوومیدانی همراه نباشد حذف می‌شود و با کسی شوخی نداریم.

به گزارش تابناک ورزشی، شهریورماه سال 1395 بود که مجمع انتخابات فدراسیون دوومیدانی با حضور وزیر وقت وزارت ورزش مجید کیهانی که یک گزارشگر تلویزیون بود را به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون مدال‌آور انتخاب شد.

مجید کیهانی عنوان کرد: از نظر من علی رضایی به عنوان رئیس فدراسیون دوومیدانی تمام اختیارات رئیس فدراسیون را دارد چون رضایی از نگاه من انسان عاقلی است و در ارکان تصمیم‌گیری این فدراسیون نقش و جایگاه بسیار مهمی دارد.

وی خاطرنشان کرد: سال 1396 سال عملیاتی شدن برنامه‌های فدراسیون دوومیدانی است و بر اساس آنچه که در ماه‌های قبل برنامه‌ریزی کرده‌ایم، مسائل مختلف در فدراسیون آسیب‌شناسی شده و فرصت را در اختیار همه گذاشته‌ایم، در واقع ما میدان را نبستیم که بگوییم فقط ما هستیم. اینگونه ظرفیت‌ها مشخص شد و من دیگر تعارفی با کسی ندارم و اگر کسی با تیم مدیریتی فدراسیون دوومیدانی همراه نباشد حذف می‌شود و با کسی شوخی نداریم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی با بیان اینکه مسابقات دوومیدانی باشگاه‌های کشور را نیز از دهه اول مرداد ماه تا پایان شهریور برنامه‌ریزی کرده‌ایم، بیان کرد: با سه اسپانسر و حامی مالی نیز برای حمایت از دوومیدانی به توافق رسیده‌ایم و این کار در راستای تحقق طرح ساماندهی فعالیت‌های اقتصادی فدراسیون دوومیدانی انجام شده و فکر می‌کنم که از فوتبال و والیبال هم از نظر جذب اسپانسر جلو زده‌ایم.

وی تصریح کرد: برای دوومیدانی‌کاری که از قهرمانی 2016 بزرگسالان آسیا طلا بگیرد 50 میلیون تومان در نظر گرفته‌ایم که فدراسیون پرداخت می‌کند، ضمن اینکه جایزه ویژه رئیس جمهور نیز به وقت خود باقی است، نفراتی که نقره بگیرند 30 میلیون و دوومیدانی‌کارانی که برنز کسب کنند 20 میلیون می‌گیرند، ضمن اینکه به مربیان مدال‌آوران نیز 25 درصد این مبالغ هدیه نقدی می‌دهیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار