بازدید 2452

قیمت نفت آرام و پایدار به صعود خود ادامه می دهد

یکی از مقامات سابق وزارت انرژی آمریکا طی مصاحبه ای پیش بینی کرد طی 2 تا 3 سال آینده قیمت نفت بصورت آرام و پایدار افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۶۷۷۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷ 14 March 2017
یکی از مقامات سابق وزارت انرژی آمریکا طی مصاحبه ای پیش بینی کرد طی 2 تا 3 سال آینده قیمت نفت بصورت آرام و پایدار افزایش خواهد یافت.

به گزارش فارس به نقل از اسپوتنیک، چاک مک‌کانل، یکی از مقامات ارشد سابق وزارت انرژی آمریکا طی مصاحبه ای اعلام کرد شرایط بازار نفت به سمتی پیش می رود که قیمت نفت روندی افزایشی را پیموده و به گسترش سرمایه گذاری های نفتی منجر خواهد شد.

وی تأکید کرد به نظر من ما شاهد افزایش متوسط قیمت به صورت پایدار و آرام طی 2 تا 3 سال‌ آینده خواهیم بود و به اعتقاد من این مسئله اتفاق خواهد افتاد.

وی پیش بینی کرد تا پنج سال آینده قیمت نفت روندی صعودی را می پیماید اما سپس دوباره کاهش قیمت را شاهد خواهیم بود.

مک‌کانل معتقد است دوران ریاست جمهوری ترامپ برای نفت شیل بسیار مفیدتر از دولت قبل در آمریکا خواهد بود.

این مقام سابق وزارت انرژی آمریکا اعلام کرد نگاه دولت جدید آمریکا به نفت این است که از آن به عنوان یک نقطه قوت در اجتماع استفاده کند.

دولت آمریکا به نفت به عنوان ابزاری برای ایجاد امینت انرژی و بهبود جایگاه اقتصادی نگاه می کند.

مک‌کانل گفت به نظر من این نگاه از سوی کاخ سفید به منابع نفتی به توسعه هر چه بیشتر آنها منجر خواهد شد.

در روز 30 نوامبر سال گذشته میلادی، اعضای اوپک توافق کردند تا مجموع تولید نفت خود را از ابتدای سال 2017 میلادی 1.2 میلیون بشکه در روز کاهش دهند. این توافق به "توافق وین" موسوم است و کشورهای عمده تولیدکننده نفت غیر عضو اوپک نظیر روسیه و آذربایجان به این توافق پیوسته و متعهد شدند 558 هزار بشکه دیگر نیز از عرضه نفت به بازار جهانی بکاهند.

این دو توافق از ابتدای سال 2017 میلادی به مدت 6 ماه اجرایی شد و برخی از طرف های حاضر، از احتمال تمدید این توافقات برای 6 ماه دوم سال 2017 خبر داده اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان