بازدید 3004

در کدام شهرها انتخابات الکترونیکی برگزار می‌شود؟

سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور گفت: با توجه به ظرفیت برپایی 10 هزار صندوق رای الکترونیکی ازسوی وزارت کشور، درخواست کرده‌ایم این صندوق‌ها فقط در شهرهایی عملیاتی شود که ظرفیت تعداد اعضای شوراها در آن هفت و 9 نفر است.
کد خبر: ۶۷۷۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 14 March 2017
به گزارش روابط عمومی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها، فرهاد تجری با بیان این که مجموعا 132 شهر با تعداد کرسی 7 عضو و 34 شهر با تعداد کرسی 9 عضو در کل کشور وجود دارد، افزود: در جلسه‌ای که با وزارت کشور داشتیم مقرر شد با توجه به تعداد محدود صندوق‌های الکترونیکی، در تعداد متناسبی از این شهرها امکان رای‌گیری الکترونیکی فراهم شود به طوری که در هر شعبه اخذ رای حداقل سه و حداکثر پنج صندوق الکترونیکی پیش‌بینی شود.
به گزارش روابط عمومی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شورهای اسلامی کشور، وی تاکید کرد: با توجه به تجربه جدیدی که در برگزاری انتخابات الکترونیکی شاهد آن هستیم، مقرر شد صندوق‌ها در شعباتی عملیاتی شود که پیش‌بینی رای ماخوذه بیش از یک هزار رای نباشد.
به گزارش ایرنا، انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین انتخابات میاندوره ای مجلس دهم به صورت همزمان در 29 اردیبهشت ماه سال آتی برگزار می شود. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی