بازدید 4615

تخمین ثروت بکام/پسری که جانشین پدرش می‌شود

روزنامه «سان» در تحقیقی به میزان ثروت دیوید بکام، ستاره بازنشسته فوتبال انگلیس و دنیا پرداخته است.مشخص شده او امسال متوسط روزی 71 هزار پوند درآمد داشته؛ هر چند رقم دقیق دریافتی‌اش در طول ماه مورد اشاره قرار نگرفته است.
کد خبر: ۶۷۷۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴ 14 March 2017
تحقیقات جدید «سان» پرده از زندگی مالی ستاره انگلیسی برداشت.

 به گزارش تابناک ورزشی، روزنامه «سان» در تحقیقی به میزان ثروت دیوید بکام، ستاره بازنشسته فوتبال انگلیس و دنیا پرداخته است.

 بر این اساس، مشخص شده او امسال متوسط روزی 71 هزار پوند درآمد داشته؛ هر چند رقم دقیق دریافتی‌اش در طول ماه مورد اشاره قرار نگرفته است. البته برخی گزارش‌های تایید نشده از 500 هزار پوند در هفته خبر می‌دهد.سود 8.6 میلیون پوندی از راه‌اندازی یک شرکت در عرض تنها 7 ماه و درآمد 11.4 میلیون پوندی از فروش حق تصویر، دیگر درآمدهای جانبی اخیر ستاره سابق منچستریونایتد تلقی می‌شود. همچنین شرکت DB که تحت مالکیت او، همسر و یکی از فرزندانش است، تنها در سال 2015، درآمد 36.63 میلیون پوندی داشت.

بکام به عنوان سفیر یونیسف، برای کمک به کودکان فقیر در نقش شوالیه بنیاد خیریه خودش درآمدزایی کرد. در این شرایط اصلا عجیب نیست مردی که اکنون 280 میلیون پوند سرمایه دارد، فرزند 12 ساله‌اش، رومئو  را در حال صرف 45 هزار پوند در یک روز برای خرید از برند «بوربری» ببیند!
تخمین ثروت بکام/پسری که جانشین پدرش می‌شود 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر