بازدید 6898

همايش ملی صبر آغاز شد

کد خبر: ۶۷۷۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ 14 March 2017
همايش ملی صبر(صلح، بخشايش و رضايت) با حضور معاونان اول رئيس قوه قضائيه و رئیس جمهور در سالن اجلاس سران آغاز شد.
 
به گزارش خبرگزاری میزان، اين همايش با هدف ترويج فرهنگ گذشت و بخشودگی ، با همكاری سه قوه و با ميزبانی معاونت فرهنگی قوه قضائيه در حال برپايی است.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسين محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائيه و  اسحاق جهانگيری معاون اول رئيس جمهور در همايش ملی صبر سخنرانی خواهند كرد.

حجت الاسلام هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضائيه يكشنبه گذشته در نشست خبری كه به همين منظور برگزار شد، هدف از برپايی اين همايش را كاسته شدن منازعات و دعاوی و ختم به گذشت و عطوفت در دعاوی عنوان كرد.

معاونت فرهنگی قوه قضائيه همچنين برای گفتمان سازی مفهوم صبر و ترويج فرهنگ صلح و سازش ، اين همايش را كه نمادی از هم عزمی قوا و بهينه سازی همگرايی و همدلی ميان آنان و بهره برداری حداكثری از ظرفيت موجود كشور است، برگزار می كند تا اين هدف مقدس در عرصه های داخلی محقق و بسترهای مناسب برای ارائه برنامه ها و فعاليت های ارزشمند در زمينه حقوق بشری در عرصه های بين المللی فراهم شود.

براساس اين گزارش، فعاليت های ستاد ملی صبر مبتنی بر مشاركت های داوطلبانه اجتماعی و بهره گيری از ظرفيت های اجتماعی نخبگان، خيرين، معتمدين رسانه ها و موثقين در كنار نهادهای مسئول است.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار