بازدید 3236
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت وگو با «تابناک» خبرداد؛

معرفی کاندیدای جمنا بعد از تعطیلات‌/ فقط در قالب جبهه مردمی فعالیت می‌کنیم

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از معرفی کاندیدای مورد نظر جمنا برای انتخابات ریاست جمهوری پس از تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: اصولگرایان در انتخابات ریاست‌‌جمهوری سال آینده تنها در قالب جبهه مردمی نیروهای انقلاب وارد عمل خواهند شد.
کد خبر: ۶۷۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 02 April 2017
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری  از معرفی کاندیدای مورد نظر جمنا برای انتخابات ریاست جمهوری پس از تعطیلات نوروزی خبر داد و  گفت: اصولگرایان در انتخابات ریاست‌‌جمهوری سال آینده تنها در قالب جبهه مردمی نیروهای انقلاب وارد عمل خواهند شد.

سیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت و گو با خبرنگار «تابناک»درباره رویکرد فعلی اصولگرایان برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 اظهارکرد: باتوجه به تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب از سوی مجموعه چهره‎ها واحزاب شاخص اصولگرا، این جریان سیاسی براین اساس در انتخابات آینده وارد عمل خواهد شد واقدامات لازم را انجام می‎دهد.

وی افزود: ما براین باوریم که در شرایط فعلی تنها عامل موفقیت اصولگرایان در انتخابات ریاست‎جمهوری سال 96 داشتن یک وحدت رویه و انسجام داخلی است چرا که اصولگرایان اگر این دو محور را مدنظر قرار دهند موفقیت در انتخابات آینده از آن آنها خواهد بود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: جبهه پیروان نیز به مانند دیگر احزاب اصولگرا برای حضور در انتخابات ریاست‎جمهوری از نظر جبهه مردمی نیروهای انقلاب حمایت خواهد کرد.

سجادی خاطرنشان کرد: البته ما طبق روش و مشی خود نامزد موردنظرمان را به جبهه مردمی نیروهای انقلاب معرفی خواهی کرد اما تصمیم‎گیرنده اصلی ونهایی آنها خواهند بود.

وی تاکیدکرد: انتظار است تمامی جریانات سیاسی اصولگرا در شرایط فعلی برای حضور در انتخابات وحدت را حفظ کنند چراکه لازمه موفقیت و پیروزی در انتخابات آینده تنها در گروه وحدت است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه نامزد نهایی اصولگرایان برای انتخابات ریاست‌جمهوری هنوز مشخص نشده است گفت: امیدواریم هستیم بعد از تعطیلات بتوانیم با رسیدن به یک نتیجه و جمع‎بندی مشخص در این راستا وارد عمل شویم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست