بازدید 1832

استقبال رییس جمهور چین از ارتقای تکنولوژی پیشرفته نظامی

رییس جمهور چین در جلسه سالانه پارلمان از نیاز چین به ارتقای سطح نوآوری در تکنولوژی به عنوان کلید بهسازی و مدرن سازی نظامی کشور صحبت کرد.
کد خبر: ۶۷۶۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰ 13 March 2017

رییس جمهور چین در جلسه سالانه پارلمان از نیاز چین به ارتقای سطح نوآوری در تکنولوژی به عنوان کلید بهسازی و مدرن سازی نظامی کشور صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، شی جینپینگ، رییس جهور چین با تجهیز ارتش به جت‌های رادارگریز، موشکهای ضد ماهواره و زیردریایی‌های پیشرفته در حال مدرن سازی گسترده ارتش این کشور- که بزرگترین ارتش جهان است- می‌باشد تا بدین وسیله بتواند قدرت فرامرزی خود را افزایش دهد.

طبق گزارش خبرگزاری چینی شینهوا، شی جینپینگ به نمایندگان ارتش گفت: نوآوری در علم و تکنولوژی کلید ارتقای نظامی کشور است.

وی ادامه داد: ما باید سعی کنیم حمایت خود را در زمینه علم و فناوری از ارتش آزادی‌بخش خلق بیشتر کنیم. باید اضطرار نیاز به این مقوله را بیش از پیش پررنگ کنیم.

رییس جمهور چین افزود: ما برای آموزش پرسنل نظامی توانمند به همکاری گسترده ارتش و مردم نیاز داریم. همچنین برای پرورش استعدادهای نظامی برتر باید به سیستم آموزشی پیشرفته پرسنل نظامی مجهز باشیم.

با این همه با توجه به اینکه شی جینپینگ در سال 2015 گفته بود 300 هزار نفر از تعداد نفرات ارتش کم می‌شوند، این اصلاحات نظامی جدالها و بحثهایی را با خود به همراه داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل