بازدید 3067
۱

گزارشی از سیاست بازی یک رییس فدراسیون/ دیروز احمدی‌نژاد، امروز روحانی، فردا ...

مدیر روابط بین الملل این فدراسیون (یک چهره معلوم الحال) رشته منحط پانکریشن که خاستگاه اصلی آن رژیم صهیونیستی است را وارد ایران کرد؛ در حالی که تمامی متولیان و استادان این رشته یهودی و از رژیم غاصب صهیونیستی می آیند. رئیس فدراسیون در تمام این مدت و در قبال هشدارهای آشکار و نهان دلسوزان ورزش تمام قد پشت این مدیر ایستاد اما از دل این رشته یک تروریست خودفروخته بیرون آمد که دانشمند هسته ای شهید دکتر علی محمدی را ترور کرد
کد خبر: ۶۷۶۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ 13 March 2017
خبرگزاری فارس در گزارشی نوشته رئیس فدراسیون ووشو این روزها در واکنش به انتقادهای ووشوکاران به جای رسیدگی به خواسته‌های آنها سعی دارد با ربط دادن درد دل‌های آنها به مسایل سیاسی فرار رو به جلویی داشته باشد.

سرویس ورزشی فارس در گزارشی که تیتر یک این رسانه را به خود اختصاص داده ، در مطلبی انتقادی نوشت: یک فرضیه قدیمی می گوید «سیاست پدر و مادر ندارد» یک تئوری نانوشته که لقلقه زبان همه سیاستمداران و سیاست بازان است اما در عمل می توان آن را در صحنه ورزش به عینه رویت کرد. آنجا که آقای رئیس به عنوان یکی از مدیران صف اول دولت احمدی نژاد حالا گریبان چاک داده و در قامت مدافع سینه چاک دولت روحانی خود را جا زده.
همان مردی که برای سازمان تربیت بدنی خوب هزینه کرد تا بتواند خود را در دل ورزش جا کند و مزد خوش خدمتی اش را گرفته برای خود یک حیاط خلوت در ووشو بسازد. همو که تا هوا پس شد و علی آبادی و رفقایش رفتند، زبان باز کرد و از بی کفایتی رئیس سابق گفت!!! و سفره خوش‌خدمتی را برای تیم جدید گشود.

همو که یکی از معدود مدیران بازمانده دولت احمدی نژاد است و برای حفظ صندلی اش بسان یک ... رنگ عوض کرده و کلاغ را رنگ زده و به جای قناری قالب کرده و برای ادامه خوش خدمتی هایش حاضر است همه را از دم تیغ بگذراند؛ از قهرمان معترض گرفته تا رفقای دیروز و البته رسانه ها را.

همو که تا دیروز در قامت بادیگارد برای وزیر مستعفی سابق و برای خوش خدمتی به وی و جلب رضایت برخی نمایندگان سنگ تمام می گذاشت و شاید همین خوش‌خدمتی‌ها عاملی شد تا رای استیضاح خود را از وزیر سابق پس بگیرند.

فارس در ادامه به مسایل دیگری اشاره کرده است و نوشته که بعد از کناره گیری وزیر سابق، حالا نوبت خوش خدمتی به وزیر فعلی و مداحی از وی رسیده! البته حساب و کتاب آقای رئیس دقیق تر از آن است که تصور می شود چرا که به ازای تمامی هزینه ها، از یک بدهکار کلان بانکی نیز در چند مقطع کمک مالی گرفت که در صورت آزادی می‌توان ناگفته‌های بهتری را از نحوه این کمک‌های مالی بهتر و شفاف‌تر نوشت.

رفیق دیروز یکی از مدعیان اصلی اخلاق مداری در عرصه ورزش است و شعارهای ریز و درشتش در حوزه اخلاق در کنار چهره موجه، گوش فلک را پُر کرده اما بی اخلاقی ها عیان تر از آن است که بتوان آن را پنهان کرد؛ از تکذیب فایل صوتی مصاحبه و ادعای پوچ درخواست اصلاح مصاحبه گرفته تا رسوایی بزرگ سال های نه چندان دور اردوی تیم ملی بانوان که به اندازه ای تکان دهنده بود که پای صغیر و کبیر را به ماجرا باز کرد . فارس در این مطلب اینطور ادامه داده که در این رسوایی بزرگ محمدرضا جعفری از جوانان تیم ملی قربانی شد تا پای دیگر دوستان آقای رئیس وسط کشیده نشود.(در صورت نیاز خبرگزاری فارس به دلیل ناتمام ماندن این پرونده زشت غیر اخلاقی آن را بازنشر خواهد داد تا بلکه با مرور یک اتفاق زشت تاریخی در ورزش کشور، راحت‌تر و بهتر با چهره‌های برخی مدیران در ورزش آشنا شوید)

در سطور بعدی این گزارش مفصل به پرده دیگری اشاره شده است:«همه این حفره های ریز و درشت اما در قبال فاجعه رئیس قبلی کمیته روابط بین الملل فدراسیون البته هیچ هستند. باگ اصلی ماجرا در این صندلی و رئیس آن نهفته شده. یک چهره معلوم الحال که رشته منحط پانکریشن که خاستگاه اصلی آن رژیم صهیونیستی است را وارد ایران کرد؛ در حالی که تمامی متولیان و استادان این رشته یهودی و از رژیم غاصب صهیونیستی می آیند. رئیس فدراسیون در تمام این مدت و در قبال هشدارهای آشکار و نهان دلسوزان ورزش تمام قد پشت مدیر کمیته روابط بین الملل و رشته کذایی اش ایستاد اما دم خروس وقتی بیرون زد که از دل این رشته یک تروریست خودفروخته بیرون آمد که دانشمند هسته ای شهید دکتر علی محمدی را ترور کرد و به شهادت رساند. یک ملعون که پرورش یافته مکتب رشته منحوس پانکریشن و شاگرد استاد بود. آنچه ننگ بزرگی بر دامن ووشو نهاد که حتی با آب زمزم هم پاک نخواهد شد.»

همو که در تمام این سال ها مدال های ریز و درشت و حلبی نشان رشته متبوعش را با یک پروپاگاندای استادانه در چشم ورزش فرو کرده و آنها را همطراز مدال لیاقت می داند. مدال هایی که برخی از آنها در تورنمنت های محلی کسب شده و تنها با یک مبارزه و یک شکست نصیب ورزشکار بخت برگشته شده!

فارس در پایان اینطور نوشته که مثل همیشه برای تمامی ادعاهای مطرح شده سند و مدرک متقن و مستدل موجود است که در صورت تمایل آقای رئیس حاضر به انتشار همگی آنها هستیم.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
به فرض که یک تروریست ورزشکار هم باشه چه ربطی به ییس فدراسیونش داره؟!!! این مهملات چیه که شما بازنشر میکنید؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر