بازدید 3370

چرا ملت ازدكتر روحاني ،رئیس جمهورحمايت مي كند؟!

بي ترديد دكتر حسن روحانی، فرزند شایسته ملت، رئیس جمهور یکی از سخت ترین و پرخطرترین مقاطعِ حیات جمهوری اسلامی ایران بوده وخواهدبود.
کد خبر: ۶۷۶۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ 13 March 2017
کارنامه درخشان  ايشان امروز، پس از سه سال  ونيم تلاشِ  دلسوزانه، در برابرِ نگاهِ منصفانه ملت باهوش ايران زمين ، کارنامه ای قابل دفاع و اميدوار كننده است.
 
هرچند هنوز کارهای ناتمام و وعده های به منزل نرسیده ای هست که تحقق هرکدام شان، کامِ مردمان صبور ایران را شیرین می کند، اما کدام  وجدان  پاك وناظرِ منصف است، که به تلاش وافر وي، برای کاستن از مرارت ها و الام این ملّتِ رشيدشهادت ندهد؟

ببار نشستن تعامل سازنده با دنيا وبرجام ولغوتحريم طالمانه ايران،کاهش نرخ تورم از 46درصد به 8درصد، در سه سال واندي،افزایش رشداقتصادی از منفی6درصد به مثبت 3درصد، کاهش 25درصدی واردات و افزایش 40درصدی صادرات،  مثبت کردنِ تراز تجاری کشوری که تا دسته پارویش وارداتی بود،برقراری بیمه همگانیِ 15میلیون ایرانی محروم از خدمات بیمه ای، و اجرای طرح تحول سلامت، تا در دورترین روستاهای این سرزمین  مادری، رسیدنِ دوباره کشور، به جشن خودکفایی گندم، در این سال های خشک و کم آب،  ایجاد 750هزار فرصت اشتغال پایدار، در هر سال ، اداره مملکت با 700هزارمیلیاردتومان بدهی ارث رسیده و صدها میلیارد تعهدات پیش خور شده، افزایش فراينده سهم تولید و صادرات نفت، در شرایطی که دیگر کشورهای تولیدکننده، ملزم به کاهش سطح تولیدشان شده اند، نوسازي ناوگان هوايي كشور، به چرخه توليد برگرداندن واحد هاي توليدي وصنعتي تعطيل شده ،پايان دادن به پروژه ايران هراسي وبلااثرکردن شش قطعنامه شورای امنیت، بدون آن که حتی یک ساعت آن ها را اجرا کرده باشیم، خروج از ذیل بند7منشور ملل متحد، بدون آن که خونی از دماغ یک شهروند ایرانی ریخته شده باشد،  نشستن پای میز مذاکره با 6 قدرت جهانی و درنهایت، تَرَک برداشتن بی سابقه ترین ائتلاف ضدایرانی و به رسمیت شناخته شدن برنامه صلح اميز هسته ای ملت پيشينه دار ايران،بستن پرونده «پی. ام. دی»، این بزرگ ترین پرونده اتهامی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، آن هم با زبان منطق و گفتگو  . برداشته شدن تحریم های ثانویه، در سه حوزه «نفت و گاز و پتروشیمی»، «بانکی و مالی» و «حمل و نقل و بیمه»، در شرایطی که 6قدرت دنیا، برای اولین بار، روی یک موضوع، به اتفاق نظر رسیده  اند.
 
پرواضح است دیپلماسی  فعال باتدبیر دكتر روحاني و دولت وي  بابرخورداري ازحمایت های بی دریغ  رهبر وملت، سایه شومِ جنگ را از سر این کشور گذرانید و اقتدار واعتباروامنيت كشور رادوچندان كرده است.

✍️توفيقات مهم مطروحه وده ها موفقيت ديگر ايشان ، ( خواست مردم) براي حضور مجدد دكتر روحاني را كليد زده وملت مصرانه از ايشان درخواست دارندبه عهدي كه با انها بسته اند ، وفاداربمانند.                                           ✍️درباره  امكان برداشتن گامي به جلو، بااينكه در ايام اخيرشاهد اقداماتي ازناحيه جريان خاص ورسانه ملي و هستيم كه شايد يكي از اهداف ان ايجاد حالت ياس درمردم است تانسبت به امكان ادامه اين راه عزت آفرين ترديد كنند، ولي قطعا با ياري خدا و حمايت همه جانبه مردم اين تلاشها ره به جايي نخواهدبرد.                                   

✍️مردم به صداقت، سلامت و توانايي رئيس جمهور باور دارند و به مشكلات و محدوديت هاي موجود نيز به خوبي واقفند و توقع دارند ايشان، راهي كه با ملت آغاز كرده اند، ناتمام و ابتر رها نكنند، ملت  عزم جزم كرده اند مجدد متوكلانه دكترروحاني را حمايت وانتخاب كنند.       
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل