بازدید 5913
۱

حریق ساختمان درمشهد با ۲ کشته و ۲۰ زخمی

کد خبر: ۶۷۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹ 13 March 2017
افسرنگهبان سازمان آتش نشانی مشهد گفت: در پی آتش سوزی سنگین یک ساختمان مسکونی چهار طبقه در مشهد، 2 تن جان باخته و بیش از 20 نفر مصدوم شدند.

به گزارش ایرنا، حمید فرزین شهری صبح دوشنبه افزود: این آتش سوزی حوالی ساعت 4:36 بامداد امروز در خیابان شهید اسفندیانی رخ داد.
 
وی با بیان اینکه کانون حریق واحد مسکونی یکصد متری واقع در طبقه سوم این ساختمان چهارطبقه بود، بیان کرد: به دنبال این حادثه دود غلیظی کل ساختمان را فرا گرفته بود.
 
وی با اشاره به قطع جریان برق و گاز توسط آتش نشانان، گفت: ماموران سازمان با استفاده از دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده وارد ساختمان شدند و همزمان با مهار شعله های سرکش آتش با عملیات جست و جو در دود در طبقات سوم و چهارم ساختمان، نسبت به انتقال محبوسان و مصدومان اقدام کردند.
 
فرزین ادامه داد: بیش از 20 نفر از ساکنان ساختمان، که سه نفر آنها دچار آسیب دیدگی شدید شده بودند به بیرون از ساختمان منتقل شدند که بنا بر تایید تکنیسین های اورژانس 2 مصدوم بدحال بودند که بر اثر شدت سوختگی جان باختند.
 
وی با بیان اینکه از سرایت آتش به سایر واحدها جلوگیری شد، خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه پس از بررسی های بیشتر توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی اعلام می شود.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
چرا شهرداری و آتش نشانی تمامی ساختمانهای بیش از یک طبقه که حتی اگر در گذشته شاخته شده اند را موظف نمی کند سیستم های حداقلی اعلام آتش سوزی را در پارکینگها و راه پله ها و ... نصب کنند.
راهش این استکه اعلام کنند مدیر ساختمان موظف به اینکار و مسئول است. اینجوری بیشتر ساختمانها به حداقل هایی مجهز خواهند شد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل