بازدید 3099
فوتبال اروپا

نجات رئال مادرید از تله بتیس روی کاکل راموس

یکشنبه شب، در ادامه بازی های هفته بیست و هفتم لالیگا، رئال مادرید در خانه میزبان رئال بتیس بود که در پایان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.در جدول رده بندی، رئال مادرید با یک بازی کمتر و 62 امتیاز در صدر ایستاده و رئال بتیس با 28 امتیاز چهاردهم است.
کد خبر: ۶۷۶۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱ 13 March 2017
رئال مادرید در خانه از سد رئال بتیس گذشت.
 
به گزارش تابناک ورزشی، یکشنبه شب، در ادامه بازی های هفته بیست و هفتم لالیگا، رئال مادرید در خانه میزبان رئال بتیس بود که در پایان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.
 
در ابتدا بتیس توسط کیلور ناواس(گل به خودی) در دقیقه 25 از حریف پیش افتاد، اما در ادامه رئال مادرید با گلزنی کریستیانو رونالدو در دقیقه 41 و سرخیو راموس 81 سه امتیاز این بازی را به دست آورد.  
در دقیقه 78 بازی کریستیانو پیچینی با کارت زرد دوم داور مواجه و از زمین بازی اخراج شد تا بتیس بازی را ده نفره ادامه دهد. در جدول رده بندی، رئال مادرید با یک بازی کمتر و 62 امتیاز در صدر ایستاده و رئال بتیس با 28 امتیاز چهاردهم است.

شرح گل ها 
در دقیقه 25 بر روی ارسالی که روی دروازه رئال مادرید صورت گرفت، سانابریا خودش را به توپ رساند و ضربه اش را به سمت دروازه زد. ناواس که در ابتدا به نظر می رسید توپ را گرفته است، با اشتباهی که انجام داد باعث شد توپ وارد دروازه شود. 

در دقیقه 41 مارسلو از سمت چپ توپ را روی دروازه بتیس ارسال کرد و رونالدو در شرایطی که هیچ مدافعی او را مارک نکرده بود با یک ضربه سر زیبا دروازه را باز کرد. 

در دقیقه 81 تونی کروس کرنر رئال مادرید را روی دروازه ارسال کرد و سرخیو راموس با یک ضربه سر محکم دروازه را باز کرد. 
 
پیروزی خانگی رئال مادرید/راموس منجی همیشگی 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار