بازدید 2474

راهیابی‌فولاد‌مبارکه‌به‌فینال‌مسابقات‌مدیریت‌دانش‌محور

کد خبر: ۶۷۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۳ 13 March 2017
ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت ارزش آفرین دانش با هدف ارزیابی میزان خلق ارزش از سرمایه های معنوی برگزار شد و در آن دکتر سهرابپور، رییس بنیاد جایزه جهانی سازمان دانشی برتر در ایران با اهدای لوح تقدیر به دکتر سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان از این شرکت به عنوان شرکت دانش محور ایرانی و سازمان فینالیست جایزه جهانی MAKE قدردانی نمود.

به گزارش خبرنگار فولاد، دکتر مهدی شفیعی زاده دبیر جایزه، در خصوص ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت ارزشآفرین دانش گفت: در سال جاری ۷۰ سازمان ایرانی مورد ارزیابی قرارگرفته اند که از این تعداد ۴۵ سازمان وارد مرحله ارزیابی از نزدیک شدند و پنج سازمان هم به فینال ارزیابی رسیدند که در نهایت فولاد مبارکه اصفهان، بانک پاسارگاد و پتروشیمی بندر امام (ره) به عنوان سه سازمان دانشی برتر در ایران انتخاب شدند.

وی هدف از برگزاری این جایزه را ارزیابی سازمانها عنوان و بیان کرد: ارزیابی میزان خلق ارزش از سرمایههای نامشهود در کنار سرمایه های فیزیکی و همچنین خلق ارزش از ساختار، ارتباطات سازمانی، منابع انسانی و مدیریت این منابع هدف اصلی برگزاری این جایزه است.
نماینده بنیاد جایزه جهانی سازمان دانشی برتر در ایران به معیارهای ارزیابی سازمانها اشاره کرد و افزود: هشت محور شامل رهبری سازمان، یادگیری سازمان، ایجاد محیط تعاملی برای به اشتراکگذاری دانش، فرهنگسازمانی، نوآوری، سرمایه فکری، دانش مشتریان و خلق ارزش از دانش برای ذینفعان به انضمام ۱۵۰ شاخص معیار ارزیابی شرکتها بود.

وی اضافه کرد: هر سه سال یکبار یک کشور آسیایی میزبانی این مراسم را بر عهده دارد که ژانویه سال بعد هنگکنگ میزبان مراسم خواهد بود و شرکتهای برتر ایرانی در آن مراسم با شرکتهای بزرگ آسیایی که جزو بهترینهای این جایزه هستند، به تبادل تجربه خواهند پرداخت.
شفیعی زاده تأکید کرد: ۷۰ تا ۹۰ درصد سرمایه در میان ۵۰۰ سازمان برتر دنیا، سرمایه فکری محسوب میشود که امیدواریم سازمانهای ایرانی نیز به این سمت حرکت کنند.

شایانذکر است جایزه جهانی سازمان دانشی برتر از سال ۱۹۹۸ به عنوان بزرگترین و معتبرترین ارزیابی جهانی در حوزه مدیریت دانشمحور سازمانی در جهان برگزار میشود که با توجه به اهمیت این جایزه و ارزیابیهای مستمر آن بر فعالیتهای مدیریت سازمانها، دانشگاه صنعتی شریف نمایندگی جهانی MAKE را در ایران بر عهده دارد که امسال این کنفرانس در سالن همایشهای صداوسیما برگزار شد.
 
راهیابی‌فولاد‌مبارکه‌به‌فینال‌مسابقات‌مدیریت‌دانش‌محور 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی