بازدید 9103

جولان سوزوکی در سومین بازار خودروی جهان تا 2020

شرکت سوزوکی موتورز اعلام کرد که انتظار دارد هند تا سال 2020 به سومین بازار بزرگ خودرو در جهان تبدیل شود و این شرکت قصد دارد که در این رشد سهم بزرگی داشته باشد.
کد خبر: ۶۷۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳ 12 March 2017
شرکت سوزوکی موتورز اعلام کرد که انتظار دارد هند تا سال 2020 به سومین بازار بزرگ خودرو در جهان تبدیل شود و این شرکت قصد دارد که در این رشد سهم بزرگی داشته باشد.

به گزارش تابناک اقتصادی و به نقل از اکونومیک تایمز، شرکت سوزوکی که 50 درصد بازار خودروهای مسافربری هند را از طریق یکی از بازوهای خود به نام «ماروتی سوزوکی» در دست دارد، فعالیت خودش را پیش از این در کارخانه جدید خود در «گجارات» هند شروع کرده است. این اقدام در راستای طرحی برای افزایش کل تولید سوزوکی به 2 میلیون خودرو تا سال 2020 می باشد.

جولان سوزوکی در سومین بازار خودروی جهان تا 2020

«کینجی سایتو» مدیر کل اجرایی و متصدی مدیریت (فعالیت جهانی خودرو یا Global Automative Operations) شرکت سوزوکی موتورز که در نمایشگاه خودروی جنو شرکت کرده است می گوید "انتظار می رود که هند به سمت جایگاه سوم بازار خودرو در جهان تا سل 2020 رشد کند و ما نیز مصمم هستیم تا نقش بزرگی در این رشد ایفا کنیم". او گفت که سوزوکی در هند در چند دهه گذشته بازار هند را در دست داشته است. این شرکت حدود 50 درصد بازار خودروی هند را از آن خود کرده است.

شرکت سوزوکی قصد دارد تا محصولات جدید بیشتری در هند معرفی نماید و این درحالی است که این شرکت خودش را از طریق افزایش ظرفیت تولید، برای پاسخگویی به تقاضای بیشتر آماده می کند.

«سایتو» افزود "در حقیقت ما فعالیت هایی را در ماه گذشته برای ساخت کارخانه جدید شروع کردیم. این اقدام در راستای افزایش ظرفیت تولید ما در هند تا سقف 2 میلیون خودرو می باشد"

تصور می شود که کارخانه واقع در «گجارات» ظرفیت تولید 750 هزار خودرو را در سال دارد. دو واحد ام اس آی (ماروتی سوزوکی هند) در «گوروگرام» که پیش از این به «گورگائون» شناخته می شد و همچنین «مانسار» مجموعا ظرفیت تولید 1.5 میلیون خودرو را به طور سالیانه دارند.

«ماروتی سوزوکی» درحال تسریع معرفی محصولات جدید خود می باشد و انتظار دارد تا با این اقدام جایگاه خود را در بازار هند تقویت کند. سوزوکی پیش از این اعلام کرده بود که به عنوان بخشی از هدف خود در 2020، 15 مدل جدید را معرفی خواهد کرد.

ماروتی سوزوکی قصد دارد تا در سیاست مالی بعدی خود 4 محصول جدید را معرفی نماید. این شرکت در چندین سال گذشته دو خودروی جدید در هر سال معرفی می کرده است.

این شرکت ژاپنی نسل سوم سویفت خود را که کاملا جدید می باشد تا بهار 2018 در هند راه اندازی خواهد کرد. سوزوکی از نسل سوم سویفت خود در نمایشگاه ژنو رونمایی کرد. همچنین این شرکت خودش را برای نسخه به روز رسانی شده سی یو وی (CUV) قبلی خود به نام اس-کراس در اواخر امسال آماده می کند.

ام اس آی در تقویم مالی از آپریل تا فبریه یک میلیون و سیصد هزار واحد خودرو فروخته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس