بازدید 2036

نشانه هایی از تشکیل داعش جدید در شمال غرب سوریه

یک خبرنگار آمریکایی اعلام کرد که تروریستهای شکست خورده در سوریه در شمال غرب این کشور با جبهه النصره متحد شده و گروه تروریستی دیگری را تشکیل خواهند داد.
کد خبر: ۶۷۶۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸ 12 March 2017
یک خبرنگار آمریکایی اعلام کرد که تروریستهای شکست خورده در سوریه در شمال غرب این کشور با جبهه النصره متحد شده و گروه تروریستی دیگری را تشکیل خواهند داد.

به گزارش تابناک،«پیتر تئو کرتیس» خبرنگار آمریکایی که در اسارت جبهه النصره در سوریه بود، مطالبی را درباره تشکیل یک گروه تروریستی جدید در سوریه عنوان کرد.

کرتیس در گفت‌وگو با شبکه خبری RT روسیه اعلام کرد که گروه موسوم به «داعش دوم» بزودی در سوریه تشکیل می‌شود. این خبرنگار آمریکایی تأکید کرد که این اتفاق در سایه سکوت دهشتناک کشورهای غربی در حال وقوع است.

وی در این زمینه اظهار داشت که شمار زیادی از تروریستهای موسوم به «میانه رو» -به تعبیر غرب- که در درگیری با ارتش سوریه شکست خورده‌اند در شمال غرب این کشور با النصره ادغام خواهند شد تا گروه افراطی دیگری را تشکیل دهند و آن را شبیه داعش توصیف کرد.

کرتیس ادامه داد: گزارشهای رسانه ای غرب درباره سوریه حقیقی نیست. یا اینکه ما از آنچه از سوی آنان رخ میدهد بی اطلاع هستیم یا اینکه آنان شیفته گزارش‌ها یا تصورات شخصیشان از رخدادها[ی سوریه] هستند.این خبرنگار همچنین هشدار داد که احتمال دارد استان ادلب پایتخت این گروه تروریستی باشد.وی از سال 2012 تا 2014 در اسارت تروریستها بود و با وساطت قطر آزاد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل