بازدید 8830

در رودبار زيتون خارجي فروخته مي‌شود!

کد خبر: ۶۷۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۸۸ - ۱۲:۴۰ 08 October 2009
نماينده رودبار با بيان اين كه مصوبات سفرهاي استاني هيأت دولت در حوزه انتخابيه‌ام تاكنون اجرايي نشده و فقط بين افكار عمومي نسبت به نمايندگان مجلس توقع ايجاد شده است، پيشنهاد داد تا هيأت ويژه‌اي از طرف احمدي نژاد تشكيل شود و بررسي‌هاي لازم در اين خصوص به عمل آيد.

به ‌‌‌گزارش ايسنا، صمد مرعشي در ادامه درخصوص واردات بي‌رويه زيتون خارجي، به ‌‌‌‌پيگيري‌هاي خود از طريق تذكرات كتبي و شفاهي در اين باره اشاره و خاطرنشان كرد: هنوز هيچ توجهي به اين موضوع نشده و اكنون شاهديم كه تعداد زيادي از مغازه‌داران شهرستان رودبار، زيتون خارجي مي‌فروشند و من نگرانم كه سرنوشت اين محصول همچون سرنوشت برنج و چاي گيلان شود.

باهنر كه رياست جلسه روز گذشته را برعهده داشت، گفت: در رابطه با حمايت از توليدات كشاورزي داخل، بحث‌هاي زيادي شده و دولت هم كارهاي مفيدي را مخصوصا در‌‌‌‌‌ رابطه با‌‌‌‌تعرفه‌ها انجام مي‌‌دهد و وزارت بازرگاني بايد دقت كند كه اميدواريم حمايت بيشتري صورت گيرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
باز هم از افتخارات دولت فاتحه!
ساعت خواب!در کرمان،شهر مرکبات پرتقال خارجی می فروشند!!!!!!!!!!؟
وقتی در همدان سیر خارجی فروخته می شود این اصلا عجیب نیست
منظورتون همون زیتون چینیه دیگه!!!!!!!
عجب روزگاري شده زيره به كرمون بردن را به صورت كامل معني كرده اند!!!!!!!!!!
دولت مهر، مهر را بر کشاورزان، دامداران، صنعتگران، پیشه وران و کاسبان خرد و کلان، تمام کرده.
چرا اینقدر نق میزنید و فرافکنی میکنید دیگه...
وقتي توو لاله جين همدان كه به مركز سفال ايران معروفه، كلي و كلي و كلي سفال چيني ميفروشن، خب توو رودبار هم زيتون خارجي ميفروشن
یک لیتر روغن دراسپانیا سه دولار قیمت
دارد. درشمال ایران ده دولار .خون باغدارمااز
خون باغدار اسپانیائی رنگین تر است. ما آموزش
نداریم باپنج هزارمتر زمین کشاورزی درهررشته
میخواهیم بهمه جاسربزنیم،همه چیز داشته
باشیم، مخارج خانواده که کم جمعییت هم
نیست تامین کنیم .ازجیب مردم نمیشود.
جناب اقای مرعشی با سلام
اینجانب اهل روستای کلشتر هستم زمانی که اقای میرزاپور نماینده رودبار بودند هر بار که میپرسیدیم چرا شما مشکلات حوزه انتخابیه خودتان را در مجلس منعکس نمیکنید میفرمودند مجلس نوبتی میشود حرف زد . حالا 25 سال از اون زمان میگذرد تازه نوبت حوزه انتخابیه شمارسید که شما هم یک مشکلی را عنوان کردید که از 5 سال پیش شروع شده بود و به یاری خدا این مشگل تا 95 درصد حل شده است و عنوان ان در مجلس در نوبتی که بعد از 25 سال نصیب شده خیلی کارشناسانه نیست . جناب اقای مرعشی زمان رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی کجا بودی ؟ اصلا شما بفرمایید شماره صندلی شما چنده ؟ بنده email خودم را میزارم اگه تونستید جوابم را بدهید با تشکر
homauon1377@yahoo.com
واقعا شما کجا بودی آقای مرعشی؟ شما به عنوان نماینده ملت کجا از حقوق این مردم دفاع کردی؟؟؟
برادر من، اینا فقط نگران موقعیت و مقام خودشون هستن نه هیچ چیز دیگه ای. اگه بودن که وضعیت ما الان این نبود. من خودم از بچگی منجیل بودم، کدوم یکی از این نماینده ها یه کار برای مردم منطقشون کردن، غیر از اینه فقط ثروتشون دهها برابر میشه؟؟؟
تقصیر مردم ماست که سر جوگیری میرن اینا رو انتخاب می کنن که اینا رو به یه نون و نوایی برسونن.
انا لله وانا الیه راجعون
این منطق اقتصاد سرمایه داریه که محصولی که ارزونتره و کیفیت قابل قبولی هم داره محصولات گرونتر رو کنار میزنه و جای آنها رو میگیره در همه بازارهایی که توان رفتن به آنجا رو داره. حالا دولت میتونه با ایجاد سد و مانع گمرکی جلوی ورود اینها رو بگیره و از محصولات داخلی حمایت کنه اما این کار فقط زمانی منطقی است که محصولات داخلی در کوتاهترین زمان ممکن خود را از لحاظ کیفیت و قیمت ارتقا دهند و به سطح آنها برسانند وگرنه حمایت دولت غیر اقتصادی خواهد بود و به زیان مصرف کننده داخلی و غیر منطقی.
همش از بی عرضگی شما نماینده هاست و بس
آقاي مرعشي تا آخرين لحظه رد صلاحيت شده بودند و همه مردم گيلان انتظار داشتند تا دكتر سيد ابوالحسن مخزن موسوي كه نماينده دور دوم نيز بود به مجلس برود و كاري برا يشهرستان و استان بكند. ولي يك عده خائن كه توانايي ديدن امثال شهيد كريمي ها و شهيد مخزن موسويها (برادر دكتر موسوي) را نداشتند با طومار شوراي نگهبان را مجبور به تاييد ايشان كردند و ايشان هم با وارد كردن راي زياد از مناطق طارم سفلي و عليا خودشون رو بالا كشيدند . مساله بحدي تابلو بود كه چند هزار شماره ملي راي دهندگان براي شهرستان رودبار نبود... عكسها و فيلمهاي زيادي از اتوبوسهاي وارداتي راي دهندگان و رستورانهاي ميزبان راي دهندگان تهيه شد و موجود است ولي متاسفانه خيانت پشت خيانت...
عزيزان تابناك خواهش ميكنم اين مطلب رو بذاريد و ايميل رو هم ميذارم كه به هر سوالي جواب دهم.
fariborz.sepanta@yahoo.com
با اين روش انتخاب (بماند خيانتهاي ايشان در كميته امداد كه از قر و تنگدستي مردم روستايي كه بهره ها كه نبرد) ، آيا قدرت صحبت در مجلس را دارند؟
همون آقاي ميرزاپور 18 سال پيش براي اينكه راي دكتر موسوي رو كم كنه يك دهستان رو به شهرستان لاهيجان ضميمه كرد... رئدبار بجز دور دوم مجلس هيچوقت صاحب نماينده خوب نشده ...
آقاي مرعشي شماره ي صندلي شما چنده؟ خدا نيامرزه كسايي رو كه امثال شما رو تاييد مي كنند.
اهای مردم اگر جایی در ایران هست که جنسی ایرانی فروخته میشه به ما هم بگید تا بریم بخریم(گشتیم نبود نگردین نیست)
واقعا زمان راي اعتماد مجلس به وزراي پيشنهادي ، چه كرديد تا اين فجايع را شاهد نباشيد .
در دزفول هم پرتقال خارجی(مصری) و سیر چینی فروخته می شود. شاید اگر تا چند سال پیش این را به کسی می گفتی فکر میکرد جوک میگی!
به نظرم این بیماری کالاهای چینی از آنفلوانزای خوکی هم واگیردارتر است. من در زنجان زندگی می کنم. بازار اینجا پر است از چاقوها و صنایع دستی چینی.
چرا پيغامامونو نميذاريد؟
ما جايي جز اينجا براي داد و فغان از دست اين نماينده هاي بي خاصيت مثل آقاي مرعشي نداريم...
گزينشي عمل نكنيد.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی