بازدید 4671
گزارش کمپین‌جمع آوری‌امضا که در سایت یوفا هم منتشر شد!

بازی بارسلونا-پاریسن ژرمن تکرار خواهد شد؟

در وب سایت رسمی change.org جهت برگزاری مجدد دیدار دو تیم بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن کمپین جمع آوری امضا به راه انداخته و جالب اینجا است که وب سایت رسمی یوفا نیز این لینک جمع آوری امضا را از طریق درگاه اینترنتی خود منتشر کرده است!
کد خبر: ۶۷۶۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 12 March 2017
فرانسوی‌ها هنوز از باخت سنگین و فراموش نشدنی 6 بر یک در نوکمپ خارج نشده‌اند و برخی سایت های این کشور دست به اقدامات عجیبی می‌زنند.

به گزارش تابناک ورزشی، در وب سایت رسمی change.org جهت برگزاری مجدد دیدار دو تیم بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن کمپین جمع آوری امضا به راه انداخته و جالب اینجا است که وب سایت رسمی یوفا نیز این لینک جمع آوری امضا را از طریق درگاه اینترنتی خود منتشر کرده است.

تا کنون بیش از 4500 امضا جمع آوری شده و این رقم با توجه به حضور فرانسوی‌ها در کمپین لحظه به لحظه افزایش پیدا می کند.

ادعای عجیب سایت فرانسوی درباره بازی بارسا-پاریس

مسلم است که برگزاری مجدد بازی بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن از دید اهالی فوتبال غیرممکن است و بارسلونا قطعا تیم راه یافته به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود اما خبر مربوط به تکرار بازی بارسلونا - پاریس از حد شایعه عبور کرده و به یک چالش در وب سایت‌های رسمی تبدیل شده است.

آس اسپانیا روزنامه هواداری رئال مادرید که به همراه مارکا جو سنگینی علیه بارسلونا به راه انداخته بود، حالا با انتشار این خبر از هواداران بارسلونا خواسته با تشکیل کمپینی مقابل این کمپین، تلاش فرانسوی را خنثی کنند!

قضاوت آیتکین در دیدار بارسلونا و پاریس بحث های زیادی در فوتبال اروپا ایجاد کرده است طبق نظر کارشناسان دو پنالتی میزبان که نقش کلیدی در رقم خوردن شگفتی بزرگ نوکمپ ایفا کرده، نادرست بوده است. پیش از این اخباری مبنی بر محرومیت سنگین داور ترک از قضاوت های این فصل اروپا شنیده شده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی