بازدید 2748

اظهار نظرعجیب مدیرعامل استقلال درمورداعتصاب ها

با توجه به این که این بدهی ها سبب می شود که حساب باشگاه مسدود شود، ما باید ابتدا پرداخت های خارجی انجام دهیم. ما مجبور شدیم بیش از 2 میلیارد تومان برای بازیکنان خارجی پرداخت کنیم؛ همان پولی که قرار بود 10 درصد حقوق بازیکنان کنونی تیم باشد. بازیکنان 40 تا 50 درصد حقوق خود را گرفته اند و اعتصاب بازیکنان به خاطر 20 درصد حقوق پرداخت نشده بود.
کد خبر: ۶۷۶۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 12 March 2017
مدیرعامل استقلال گفت: 10 درصد پرداختی به بازیکنان داخلی را به طلبکاران خارجی دادیم.
 
به گزارش تابناک ورزشی، سید رضا افتخاری اظهار داشت: تعدادی از بازیکنان معترض به این بودند که حق و حقوقشان پرداخت نشده است. در عمان با حضور یکی از اعضای هیات مدیره با بازیکنان جلسه داشتیم و ما گفتیم در تهران جلسه هیات مدیره را برگزار می کنیم. اعضای هیات مدیره موافقت کردند که حق و حقوق بازیکنان را پرداخت کنیم. ما قول داده بودیم امروز پول را پرداخت کنیم ولی این پول اسیر اتفاقات اداری شد و سرانجام امروز این پول نصیب ما نشد. اما به زودی این پول به بازیکنان پرداخت می شود.
 
وی افزود: ما چون یک شرکت دولتی هستیم مجلس در قانون بودجه خود تصویب کرد که نباید به این باشگاههای حرفه ای پولی پرداخت شود. الان فضای جدیدی ایجاد شده است که باشگاههای از طریق اسپانسر پول در می آورند و نیاز چندانی به بودجه دولتی ندارند. ما در حال حاضر می توانیم حقوق کنونی بازیکنان و هزینه سفر را تهیه کنیم ولی نمی توانیم در برابر حقوق معوقه کاری کنیم.  
 
مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد: با توجه به این که این بدهی ها سبب می شود که حساب باشگاه مسدود شود، ما باید ابتدا پرداخت های خارجی انجام دهیم. ما مجبور شدیم بیش از 2 میلیارد تومان برای بازیکنان خارجی پرداخت کنیم؛ همان پولی که قرار بود 10 درصد حقوق بازیکنان کنونی تیم باشد. بازیکنان 40 تا 50 درصد حقوق خود را گرفته اند و اعتصاب بازیکنان به خاطر 20 درصد حقوق پرداخت نشده بود.  
 
وی افزود: ما جدول و فرمولی داریم و به همه یکسان درصد خاصی می پردازیم. طبیعتا آن که قراردادش بیشتر است پول بیشتری می گیرد.
 
افتخاری درباره جلسه خود با بازیکنان اضافه کرد: چند روز پیش جلسه ای خودمانی با بازیکنان داشتم و گفتم باشگاه باید به تعهد خود عمل کند. به دنبال این هستیم و اگر باشگاه داشته باشد پول شما را پرداخت خواهد کرد. تیم ما بعد از بازیهای اسیایی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و پس از آن در ازبکستان بازی دارد.  
اظهار نظرعجیب مدیرعامل استقلال درمورداعتصاب ها 
مدیرعامل استقلال بیان داشت: همین امروز قراردادی با بیمه ایران داشتیم. مطمئنا بعد از هر روز سختی بهار هم خواهد آمد.  
 
وی درباره شرایط تیمهای پایه استقلال گفت: ما هم استعدادیاب و هم آنالیزور داریم و هم مربیانی در سطح پایه که با تمام مربیان در سطح کشور در ارتباط هستند.
 
افتخاری درباره این که چرا مهاجم نوک برای تیم نخریده است، بیان داشت: ما به دنبال شهباززاده بودیم. ولی به مشکلات محرومیت خوردیم. البته الان همه در استقلال گل می زنند و ما در استقلال تک ستاره نداریم. شرایط طوری است که موقعیت های زیادی ایجاد می شود.
 
وی درباره بازی در لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت:رقیبمان در لیگ قهرمانان آسیا سه امتیاز دارد. این تیم فردا وارد تهران می شود و من فکر می کنم 3 امتیاز را از این تیم می گیریم. تیم ما الان در حال تیم شدن است و احتیاج داریم که حاشیه ها کمتر شود و هواداران از ما حمایت کنند.
 
افتخاری در خاتمه درباره صحبت های اخیر زمانی تصریح کرد: من به زمانی گفتم که صحبت های داخلی باشگاه بهتر است در داخل صحبت شود و این حرفها به خارج درز پیدا نکند که ایشان هم پذیرفتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی