بازدید 5268

آخرین وضعیت حریق گسترده در خیابان 17 شهریور

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی در انبار لوازم خانگی واقع در خیابان ۱۷ شهریور بالاتر از دروازه دولاب خبر داد.
کد خبر: ۶۷۶۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲ 11 March 2017
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی در انبار لوازم خانگی واقع در خیابان ۱۷ شهریور بالاتر از دروازه دولاب خبر داد.

به گزارش فارس، جلال ملکی در گفت‌وگو با اظهار داشت: در ساعت 13:20 دقیقه امروز حادثه آتش‌سوزی در ساختمانی واقع در خیابان 17 شهریور بالاتر از دروازه دولاب به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران پنج ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادئه مشاهده شد در ساختمانی در طبقه منفی 3 به وسعت 300 متر در هر طبقه انبار نگهداری لوازم خانگی بود که دچار آتش‌سوزی گسترده شده و آتش در حال سرایت به دیگر طبقات بود و دود زیادی هر سه طبقه را فراگرفته بود.

ملکی افزود: وجود این دود، ورود آتش‌نشانان را به محل حادثه سخت و دشوار کرده بود ولی آتش‌نشانان با تجهیزات لازم به طبقات پایینی نفوذ کردند و نسبت به اطفاء حریق اقدام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: این حادثه خسارت مالی زیادی برجای گذاشته بود و مورد مصدومیت نیز تاکنون نداشته‌ایم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل