بازدید 1492

مسکو ورود ارتش سوریه به کرانه شرقی رود فرات را تایید کرد

ارتش روسیه با تایید خبر رسیدن نیروهای دولتی سوریه به کرانه شرقی رود فرات در حلب، از کشته شدن ۶۰۰ داعشی در حملات هوایی این کشور در سوریه طی یک هفته خبر داد.
کد خبر: ۶۷۵۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴ 11 March 2017

ارتش روسیه با تایید خبر رسیدن نیروهای دولتی سوریه به کرانه شرقی رود فرات در حلب، از کشته شدن ۶۰۰ داعشی در حملات هوایی این کشور در سوریه طی یک هفته خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری سومریه‌ نیوز، سرگئی رودسکوی، رئیس اداره عملیات در ستاد ارتش روسیه در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که نیروهای دولتی سوریه برای نخستین بار از حدود چهار سال پیش به کرانه شرقی رود فرات در حلب رسیدند.

همچنین سرگئی رودسکوی گفت جنگنده‌های روسیه ظرف یک هفته ۴۵۲ حمله را به مقرهای داعش در حومه شرقی حلب انجام دادند. این حملات هوایی به کشته شدن بیش از ۶۰۰ داعشی، منهدم شدن ۱۶ خودرو نفربر، ۴۱ خودروی مجهز به تیربار و ۳۰ خودروی دیگر خبر داد.

روسیه از چند وقت پیش حملاتی را علیه مقرهای تروریست‌ها در سوریه انجام می‌دهد.

از سوی دیگر، اوضاع نظامی در شهر منبج در حومه حلب سوریه شاهد تحول چشمگیری است؛ ارتش ترکیه مقرهایی را که نیروهای نظام سوریه از نیروهای سوریه دموکرات تحویل گرفته بودند هدف حملات توپخانه‌ای قرار داد.

به گفته منابع سوری، ارتش ترکیه اطراف روستاهای "الحمرا، بوهیج، البوغاز و کورهیوک" در غرب منبج را هدف قرار داد.

ترکیه یا ارتش آزاد سوریه گزارشی درباره این حملات نداده‌اند اما یک منبع نظامی سوری اعلام کرد که ارتش ترکیه به مقرهای نیروهای دولتی سوریه در حومه غربی منبج حمله کرد.

اخیرا نیروهای سوریه دموکرات روستاهایی را به نیروهای دولتی سوریه در حومه منبج تحویل دادند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر