بازدید 1356
حجت‌الاسلام ذوالنور :

هیئت نظارت بر انتخابات شوراها از ورود افراد با انحرافات سیاسی و اخلاقی جلوگیری کنند

عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در استان قم گفت: هیئت‌های نظارت از ورود کاندیداهایی که به جریان‌های مسئله‌دار، معارض و زاویه‌دار با نظام وابستگی دارند، جلو‌گیری کنند.
کد خبر: ۶۷۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 11 March 2017
عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در استان قم گفت: هیئت‌های نظارت از ورود کاندیداهایی که به جریان‌های مسئله‌دار، معارض و زاویه‌دار با نظام وابستگی دارند، جلو‌گیری کنند.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به روند تأیید صلاحیت کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورا، اظهار داشت: صلاحیت‌های عمومی  کاندیداهای شوراها هم در قانون اساسی و هم در سیاست‌های کلی انتخابات ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری مشخص شده است.

وی با بیان اینکه افرادی با حسن شهرت باید کاندیدای انتخابات شوراها شوند، گفت: هیئت‌های نظارت باید مراقب ورود افرادی که سوء پیشینه، دارای سوابق جریانی سیاسی و گروهکی ضدنظام و دارای انحراف سیاسی و اخلاقی هستند به شوراهای شهر و روستا باشند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حوزه مدیریت شهری دارای اهمیت بسیاری است و این مسئله نشان می‌دهد که اعضای شورای شهر به عنوان تصمیم‌گیران این حوزه باید تخصص لازم را برای مدیریت بخش‌های مختلف مدیریت شهری داشته باشند، تصریح کرد: مردم باید کاندیداهایی را انتخاب کنند که تخصص‌های مربوط به مدیریت شهری را داشته باشند و دارای تخصص در حوزه‌های شهرسازی، مباحث زیست محیطی و همچنین ترافیک باشند.

عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در استان قم با بیان اینکه هیئت‌های نظارت باید با دقت به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کنند، تاکید کرد: کاندیداهای شوراها باید به ارزش‌ها و اصول پایبند و هیئت‌های نظارت نیز از ورود کاندیداهایی که نسبت به جریان‌های مسئله‌دار و معارض و زاویه‌دار با نظام وابستگی دارند، جلوگیری کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر