بازدید 6029

انهدام باند سارقان موتورسیکلت

کد خبر: ۶۷۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸ 11 March 2017
فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از انهدام باند سارقان موتورسیکلت و کشف ۴۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
 
به گزارش آرمان، سرهنگ حسین علیان نژادی در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در استان، ماموران پلیس آگاهی شهرستان با تشکیل کارگروه، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
 
این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی وکسب خبر از منابع مردمی یک سارق را در بوئین زهرا شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه با یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی وی را در سطح شهر دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان در بازجویی فنی ماموران به انجام سرقت با همدستی فردی دیگر در شهرستان قزوین، بوئین زهرا و اشتهارد استان البرز اعتراف و همدست وی نیز در یک عملیات سریع پلیس شناسایی و دستگیر شد.
 
سرهنگ علیان نژادی اضافه کرد: متهمان در بازجویی فنی ماموران به ۴۵ فقره سرقت موتورسیکلت و دو فقره سرقت مغازه اعتراف و در این رابطه نیز ۱۰ مالخر که نسبت به خرید موتورسیکلت‌های سرقتی اقدام می‌کردند دستگیر شدند.
 
وی تصریح کرد: تعداد ۲۰ دستگاه موتورسیکلت مسروقه از متهمان کشف و به مالباختگان تحویل و متهمان پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا در پایان از شهروندان خواست: وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از پارک موتورسیکلت در مکان‌های خلوت خودداری کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار