بازدید 2679

یوونتوس با پنالتی مشکوک دقیقه97 میلان را فتح کرد

در دقیقه 95 با برخورد توپ به دست دی شیلیو به سود یوونتوس اعلام پنالتی مشکوک شد. پائولو دیبالا در واپسین لحظات بازی و در حالی که مسابقه به دقیقه 97 وارد شده بود، گل دوم یوونتوس را وارد دروازه میلان کرد.
کد خبر: ۶۷۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸ 11 March 2017
دو تیم یوونتوس و میلان در هفته بیست و هشتم سری آ به مصاف هم رفتند. یوونتوس در شرایطی که میزبان میلان بود، با گل بسیار دیرهنگامش از روی نقطه پنالتی به پیروزی رسید. 

به گزارش تابناک ورزشی، در سومین دقیقه ارسال دنی آلوز از سمت راست به پیاتسا رسید و ضربه او با واکنش دوناروما همراه شد، ضربه ریباند نیز از سوی خدیرا به مدافع میلان برخورد کرد و راهی کرنر شد. در هشتمین دقیقه روی حرکت دیبالا، مدافع میلان مانع پیش روی او در محوطه جریمه شد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. ضربه پیاتسا هم از کنار دروازه به بیرون رفت.

در نهمین دقیقه ضربه والی دیبالا با واکنش زیبای دوناروما راهی کرنر شد.در بیست و سومین دقیقه ضربه هیگواین از پشت محوطه جریمه با واکنش زیبای دوناروما همراه شد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

یوونتوس با پنالتی مشکوک دقیقه97 میلان را فتح کرد

در بیست و نهمین دقیقه روی پاس عمقی دنی آلوز، مهدی بن عطیه پشت مدافعان میلان صاحب توپ شد و موفق شد دروازه میلان را باز کند.
در چهل و سومین دقیقه از بازی با پاس عمقی دلوفئو، کارلوس باکا در شرایط مشکوک به آفساید صاحب توپ شد و توپ را از بین پاهای بوفون وارد دروازه کرد تا حساب کار 1-1 شود.

نیمه نخست بازی با تساوی 1-1 دو تیم به پایان رسید. 

در پنجاهمین دقیقه از بازی ضربه آزاد میرالم پیانیچ با واکنش زیبای دوناروما همراه شد و به بیرون رفت. در ادامه توپ ارسالی پیانیچ به دست کارلوس باکا برخورد کرد و به سمت دروازه کمانه کرد و به کرنر رفت، در شرایطی که بازیکنان یوونتوس اعتقاد به خطای پنالتی داشتند. 

در پنجاه و یکمین دقیقه از بازی، باز هم این دوناروما بود که ضربه بازیکنان یوونتوس و سامی خدیرا را در موقعیتی بسیار خوب مهار کرد. تا حساب کار هم چنان 1-1 باقی بماند.  در پنجاه و هشتمین دقیقه از بازی روی اشتباه دی شیلیو، پیاتسا صاحب توپ  شد، امّا ضربه او با فاصله کمی از کنار دروازه میلان به بیرون رفت.

در شصتمین دقیقه ضربه پیانیچ با واکنش دوناروما همراه شد و در ادامه با برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت. در هفتاد و دومین دقیقه از بازی باز هم این دوناروما بود که ضربه سامی خدیرا را دفع کرد وضربه برگردان زیبای هیگواین را نیز با واکنشی زیبا راهی کرنر کرد. 

در هفتاد و ششمین دقیقه از بازی روی اشتباه مدافعین یوونتوس، دلوفئو در موقعیت تک به تک با بوفون قرار گرفت، امّا دروازه بان یوونتوس زودتر از او به توپ رسید و توپ را به بیرون فرستاد. 

در آخرین دقیقه مسابقه ضربه قیچی تماشایی هیگواین با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 95 با برخورد توپ به دست دی شیلیو به سود یوونتوس اعلام پنالتی مشکوک شد. پائولو دیبالا در واپسین لحظات بازی و در حالی که مسابقه به دقیقه 97 وارد شده بود، گل دوم یوونتوس را وارد دروازه میلان کرد. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر