بازدید 2779
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب

اصلاحات گزینه‌ای غیر روحانی معرفی نکند، بازنده خواهد بود

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه جبهه مردمی تیم اجرایی و برنامه‌های 10 نامزد را ارزیابی می‌کند، گفت:اگر اصلاحات گزینه‌ای در انتخابات معرفی نکند و همه تخم‌مرغ‌هایش را در سبد روحانی بگذارد،بازنده خواهد بود.
کد خبر: ۶۷۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 08 March 2017
 رضا روستا آزاد عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفتگو باپایگاه اطلاع رسانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفته است: آن‌طور که ما هم اطلاع داریم و از نظرسنجی‌ها و خبرها بر می‌اید، موضع آقای روحانی بسیار ضعیف است و به سرعت هم ضعیف‌تر می‌شود. یک نکته مهم  وجود دارد که جریان آن سمت، جریان موسوم به چپ، اصلاح طلب (یا هر چیز دیگر ی که نامش را می‌گذارید)، نگران است چون موضع ایشان را ضعیف می‌داند و اگر قرار باشد گزینه‌ای معرفی نکند و همه تخم‌مرغ‌هایش را در سبد آقای روحانی بگذارد، بازنده اصلی خواهد بود. اگر کس دیگری از آن طرف وارد گود انتخابات شود  هم، ممکن است به شکستن فضا و خرد شدن آرای آنها منجر شود و این موضوع به رای نیاوردن آقای روحانی کمک کند.  آنها به نظر مستاصل می‌رسند و راه چاره ای هم ندارند و تلاش می‌کنند. عزیزانی که در آن سمت قرار دارند در حال تفکر و طرح ریزی هستند که بتوانند وضع موجود را حفظ کنند اما کار بسیار دشواری دارند.

وی افزود: در این سو اما وضع متفاوت است. تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی،باعث شده هم روحیه و هم انگیزه و نشاطی بین دلسوزان نظام و انقلابیون  به وجود آید و هم بر  ایجاد وحدت و همگرایی تاثیر گذاشته است. هر چند ممکن است هنوز کسانی به جبهه ملحق نشده باشند اما تاکنون تعداد قابل توجهی از شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی و تشکل‌ها و جریانات همسو، به جبهه مردمی ملحق شده‌اند و چشم‌انداز مثبتی هم دیده می‌شود که در آینده افراد و گروه‌های بیشتری به این جبهه ملحق شوند.  این موضوع قابل مشاهده است که هر چه به انتخابات نزدیکتر می‌شویم، زمینه همگرایی و رسیدن به یک جریان  واحد فکری و انتخاباتی بیشتر می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار