بازدید 2657

قول پژوسیتروئن برای حفظ کارکنان اسپانیایی اوپل

مدیرعامل پژوسیتروئن به دولت اسپانیا متعهد شد قراردادهای کارگری فعلی در کارخانه اوپل در این کشور را پس از خرید این خودروساز حفظ خواهد کرد.
کد خبر: ۶۷۵۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰ 08 March 2017
مدیرعامل پژوسیتروئن به دولت اسپانیا متعهد شد قراردادهای کارگری فعلی در کارخانه اوپل در این کشور را پس از خرید این خودروساز حفظ خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، سازنده خودروهای پژو و سیتروئن هفته جاری تایید کردند برای خرید اوپل از جنرال موتورز توافق کرده است و اعلام کرد صرفه جویی‌های برنامه ریزی شده، از  محل خرید و تحقیق و توسعه به جای تعطیلی کارخانه‌ها حاصل خواهد شد.

ماریانو راخوی، نخست وزیر اسپانیا پس از اینکه خرید اوپل از سوی پژوسیتروئن اعلام شد، با کارلوس تاوارس، مدیرعامل این گروه خودروسازی فرانسوی صحبت کرد.

دفتر نخست وزیر اسپانیا اعلام کرد این گفت‌وگو سازنده بوده است و تاوارس به نخست وزیر اسپانیا درباره حفظ مشاغل اسپانیایی و رعایت توافق‌هایی که میان اتحادیه‌های کارگری و جنرال موتورز امضا شده بود، اطمینان داده است.

اوپل یک کارخانه بزرگ در زاراگوزا در شمال اسپانیا دارد. این کارخانه یکی از سه کارخانه ای در اروپا است که اوپل و پژوسیتروئن پیش از این تحت یک قرارداد همکاری، در آن خودرو تولید می کردند.

همچنین پژوسیتروئن یک کارخانه در ویگو در شمال غربی اسپانیا و یک کارخانه کوچکتر در خارج از مادرید دارد که در آن به تولید با ظرفیت پایین مشغول است.

بر اساس گزارش رویترز، این دو خودروساز حدود ۱۳ هزار نفر را در اسپانیا به کار گرفته‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها