بازدید 2289
گزارش

پلنگ جويبار پس از عمل جراحي در آلمان: راحت شدم

کد خبر: ۶۷۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ 05 March 2017
رضا يزداني و عمل موفقيت‌آميز پاشنه آشيل. همان پاشنه آشيل لعنتي كه خيلي از مدال‌ها را از رضاي كشتي ايران گرفت. حالا روزهاي جديدي براي پلنگ جويبار آغاز شده است و او نمي‌داند چه سرنوشتي در انتظارش است. رضا فقط دنبال يك چيز است: «برگردم و دين‌ام را به مردم ادا كنم.»

او در گفت‌وگويي اختصاصي با «تماشاگران امروز» درباره عمل جراحي‌‌اش گفت: «خدا را شكر كه بالاخره اين پاشنه را عمل جراحي كردم. عمل هم موفقيت‌آميز بوده، اما دكترم گفته بايد چند روز پايم در گچ باشد. دقيق نمي‌دانم كه چه مدت بايد دور از ميادين باشم، اما آن‌طور كه دكتر مي‌گفت 7-8 ماه نمي‌توانم ورزش كنم.»

او با بيان اينكه دلش براي كشتي تنگ مي‌شود ادامه داد: «ديوانه‌وار كشتي را دوست دارم، اما به قول پزشكم، اول بايد كاملاً خوب شوم. اگر بدنم سالم نباشد نمي‌توانم كشتي بگيرم. با اين حال حتي فكر كردن به اينكه ديگر كشتي نگيرم برايم سخت است. اگر از خودم بپرسيد مي‌گويم همان روزي كه دكترم اجازه بدهد، كشتي خواهم گرفت. خوبي‌‌اش اين است كه از شر درد آشيل راحت شدم.»

به او گفتيم كه رقيب جدي تو در كشتي همين پاشنه آشيل بود كه يزداني گفت: «از رقيب اصلي‌ام هم رقيب‌تر بود! (با خنده). حتي در عمل جراحي‌ هم اذيتم كرد. پزشكان مي‌گفتند فاصله زيادي در آن ايجاد شده بوده و مجبور شده‌اند آشيلم را بكشند تا كامل جوش بخورد. اميدوارم ديگر روزهاي سخت را تجربه نكنم. مراحل درمانم زياد طول مي‌كشد، اما مي‌دانم كه اين بار همه چيز خوب پيش مي‌رود.»

اما يزداني چه برنامه‌اي براي آينده‌ دارد؟ آيا او دوباره كشتي مي‌گيرد؟ خودش مي‌گويد: «نمي‌خواهم بي‌گدار به آب بزنم. چند ماه ديگر بايد به آلمان برگردم تا دكتر معاينه نهايي را انجام بدهد. قرار شده يك كفش مخصوص برايم سفارش بدهند و تا چند ماه با آن راه بروم. خدا را شكر مي‌كنم، هم پزشكم خوب بود و هم كادر درماني. زودتر از آن چيزي كه فكرش را مي‌كردم به ورزش برمي‌گردم. من به مردم يك مدال بزرگ بدهكارم. نمي‌دانم در چه رقابتي مي‌توانم اين مدال را به آنها بدهم، اما بايد دين‌ام را به مردم ادا كنم.»
يزداني در پايان گفت: «از ايراني‌هاي مقيم ايران تشكر مي‌كنم كه در اين مدت براي من سنگ‌تمام گذاشتند. خيلي‌ها به عيادتم آمدند و به من لطف داشتند. دست همه آنها را مي‌بوسم و اميدوارم روزي بتوانم زحمات‌شان را جبران كنم.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان