بازدید 16303

رفع توقیف سیزدهمین فیلم حاتمی کیا

کد خبر: ۶۷۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۶ 06 October 2009
رضا استادی گفت: با رفع توقیف «به رنگ ارغوان» ساخته ابراهیم حاتمی‌كیا با درایت «جواد شمقدری» معاون سینمایی وزارت ارشاد، این فیلم در جشنواره بیست و هشتم فیلم فجر شركت خواهد كرد.

به گزارش سایت وابسته به موسسه ایران رضا استادی با اشاره به برخی نگرانی‌های اهالی سینما از انتصاب شمقدری این نگرانی‌ها را بی‌مورد خواند و به فارس گفت: جواد شمقدری در حالی كه هنوز امضای حكمش خشك نشده، اقدام به رفع مشكل یكی از فیلم‌های توقیفی سینمای ایران می‌كند و برای فیلم «به رنگ ارغوان» ساخته فیلمساز ارزشمند ابراهیم حاتمی‌كیا مجوز نمایش صادر می‌كند و این مسئله نشان می‌دهد شمقدری تا چه انداز با انرژی و پتانسیل بالا وارد فضای كار شده و از عرصه كاری خود شناخت كاری كافی را دارد.

استادی در پایان با ابراز امیدواری در خصوص اكران «به رنگ ارغوان» در جشنواره فیلم فجر امسال گفت: امیدواریم مشكل سایر فیلم‌های سینمای ایران نیز با درایت جواد شمقدری رفع شود.

«به رنگ ارغوان» محصول 1383 و سیزدهمین فیلم ابراهیم حاتمی‌كیا است كه هنوز به نمایش عمومی در نیامده.

این سایت در حالی از رفع توقیف فیلم حاتمی كیا توسط ارشاد خبر داده كه پیشتر گفته شده بود وزارت اطلاعات مخالف پخش آن بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
رفع توقيف يعني نمايش عمومي در سينما ها نه شرکت در جشنواره. پيش از اين فيلمهاي بسياري در جشنواره فجر بوده اند که بعداٌرنگ اکران نديدند.
سالها است تشنه دیدن این فیلم هستم
به نقل از یکی از دوستان حاتمی کیا توقیف این فیلم ، بدترین تاثیر را در روحیه حاتمی کیا بر جای گذاشته به نحوی که آثار آن هنوز پابر جا است
اهالی سینما! جو برتون نداره! این صرفاً در باغ سبزه! پشت بندش براتون خوابها دیده شده!
خاک بر سرشون!
بعد 5 سال؟
آیا این فیلم دیگه میتونه با مخاطب ارتباط برقرار کنه؟
اميدواريم بي سانسور باشه!
1383??? یعنی خاتمی این فیلم رو توقیف کرده بود؟
دست حاتمي كيا را ببوسيد او در فرهنگ سينماي دفاع مقدس ريشه است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست