بازدید 9307
۲

کاپیتان پرسپولیس مقابل تیم دایی کیست؟

شنیده می شود در صورت نرسیدن سیدجلال حسینی به بازی با نفت تهران، به احتمال فراوان مهدی طارمی روز یکشنبه بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به بازو خواهد بست.
کد خبر: ۶۷۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵ 02 March 2017
پرسپولیس با تیمی کاملا ناقص به مصاف نفت تهران خواهد رفت چون چهار مهره اصلی این تیم محروم هستند و دو بازیکن دیگر نیز با جریمه انضباطی برانکو حتی به تمرین هم راه داده نشدند.

به گزارش تابناک ورزشی، حسین ماهینی، محمد انصاری و وحید امیری سه بازیکن پرسپولیس هستند که به دلیل سه اخطاره بودن در بازی مقابل نفت غایب خواهند بود و کمال کامیابی نیا نیز به دلیل محرومیت حاصل از رای کمیته انضباطی نمی‌تواند در این بازی به میدان برود که این مساله کار را برای انتخاب یک ترکیب ایده‌آل در این بازی مهم برای برانکو سخت خواهد کرد.

کاپیتان پرسپولیس مقابل تیم دایی کیست؟

حالا بعد از کنار گذاشته شدن رامین رضاییان و علی علیپور، کار از بازی با الوحده هم سخت تر شده و سرمربی کروات که هیچ نیمکت نشین درجه اولی در اختیار ندارد باید با همین موجودی بسازد.

شنیده می شود در صورت نرسیدن سیدجلال حسینی به بازی با نفت تهران، به احتمال فراوان مهدی طارمی روز یکشنبه بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به بازو خواهد بست.

 این احتمال وجود دارد که سیدجلال حسینی، مدافع اصلی و کاپیتان پرسپولیس نیز به دلیل مصدومیتی که در اواسط دیدار با الوحده دچار آن شد، نیز بازی با نفت را از دست بدهد، اتفاقی که اگر رخ بدهد بدون تردید بحران برای سرمربی پرسپولیس به اوج خواهد رسید. برانکو حتی در صورت حضور سیدجلال هم برای انتخاب ترکیب اصلی خط دفاع خود تاحدودی مشکل خواهد داشت و در شرایطی که مدافع اصلی تیمش را هم در این دیدار نداشته باشد، آرایش خط دفاع چهار نفره پرسپولیس برای سرمربی این تیم کاری بسیار دشوار خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
پرفسور با بخشیدن رامین؛ بزرگیشو نشون بده. رامینم با بهترین بازیش جبران کنه. اینکه سخت نیست
برانكو خاك بر سرت كه لياقت نداري ، يك موي رامينو با صد تا مانند تو عوض نمي كنيم ، يكشنبه تورو هم مانندكيروش لمپن تو ورزشگاه خوار و ذليل ميكنيم تا بدوني رو در روي هوادارها قرار نگيري ، قهرماني لياقت ميخواد كه تو نداري
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم