بازدید 5579

بیانیه جمنا درباره همایش پنجم اسفند

کد خبر: ۶۷۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴ 02 March 2017
شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از حضور و مشارکت جمعی از اصولگرایان در همایش پنجم اسفند تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«خداوند قادر و متعال را سپاس می‌گوییم و جبهه شکر و امتنان بر آستان فیض ربوبی‌اش می‌ساییم، که توفیق برگزاری اولین مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، با حضور قریب سه‌هزار سفیر و پیام آور وحدت از سراسر کشور را به ما ارزانی بخشید.

در این ایام متعلق به کوثر ولایت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها بر روح آسمانی آن فخر دو عالم، سلام و درود می‌فرستیم «اللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بنیها وَالسِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحاطَ بِه عِلْمُکَ» و از انفاس قدسی آن ُدردانه دهر استمداد می‌طلبیم که ما را در مسیر انسجام‌بخشی به جبهه انقلاب و همفکری، همسویی و هم‌افزایی نیروهای انقلاب در مسیر صیانت و حمایت از حریم ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی یاری و مدد عنایت فرماید.

بدون شک روز پنجشنبه 5 اسفند سال 1395 بر تارک کارنامه تشکیلاتی نیروهای جبهه انقلاب برای همیشه تاریخ خواهد درخشید و طلیعه گام‌های بلند جبهه انقلاب در مسیر تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی خواهد بود.

اولین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در حالی با حضور و مشارکت پرشور و نشاط نمایندگان و چهره‌های وفادار انقلاب از 430 شهر و 31 استان و برگزیدگان 25 قشر از اقشار مردم برگزار شد که مشاهده چهره‌های مصمم و پرشور و نشاط حاضران در همایش، مسوولیت شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را صدچندان کرده است.

بزرگترین دستاورد همایش 5 اسفند را باید آغاز سیاست‌ورزی ضابطه‌مند نیروهای مومن و انقلابی در فرایندی مشارکتی و در قالب سازماندهی مردمی دانست. این همایش بزرگ که از متن و بدنه نیروهای انقلابی جوشیده بود بارقه‌های امید به آینده‌ای روشن را در دل نیروهای انقلاب شعله‌ور کرده و آنها را در ادامه راه برای پیشرفت و اعتلاء کشور و رفع مشکلات و جبران کاستی‌ها مصمم‌تر کرده است.

ارزش و جایگاه تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب و مجمع آن را باید به مراتب فراتر از انتخابات 96 و هر انتخابات دیگری دانست. این جبهه می‌تواند تبدیل به کانون شناسایی سرمایه‌های انقلاب از یک‌سو و کشف و پرورش جوانان غیرتمند و بالنده‌ای باشد که فردای ایران اسلامی با همت، تلاش و تدبیر آنان رقم خواهد خورد.

امروز روز عبور از منیت‌ها و خودمحوری‌ها و ایثار و گذشت و فداکاری در راه انسجام و وحدت است، گاه سیاست‌ورزی هوشمندانه و انقلابی است تا بتوانیم موانع موجود در مسیر تعالی و پیشرفت انقلاب اسلامی را از میان برداریم.

همچنین، خود را متعهد می‌دانیم که اولویت‌های خود را بر اولویت‌های مردم منطبق نموده و از هیچ کوششی برای پیگیری و تحقق آن خودداری نورزیم. اگر چنین شود آن‌گاه از سرچشمه‌های بشارت‌ها و نصرت الهی سیراب خواهیم شد. چرا که امیرمان فرمود:«و لما رأی الله صدقنا انزل علینا النصر.»

شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با قدرشناسی از آیات عظام و سروان روحانی به‌ویژه حضرت آیت‌الله العظمی نوری همدانی که با پیام راهگشایشان و همچنین آیت‌الله موحدی کرمانی که با هدایت‌ها و سخنرانی‌شان در نشست 5 اسفند، مسیر آینده جبهه را روشن‌تر بیان کردند و همچنین مهمانان عالی‌قدر، نمایندگان و سفیران مردم انقلابی از سراسر کشور که بر ما منت گذاشته و افتخار خدمت‌گزاری را برای شورای مرکزی مجمع فراهم آوردند و همچنین تشکر خالصانه از تمامی دست‌اندرکاران ستادی و اجرایی و برگزارکنندگان مجمع ملی به ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه که در پوشش و انعکاس این همایش عظیم تلاش کردند، بار دیگر دست‌های نیاز خود را به سوی آن یگانه بی‌همتا می‌گشاید و خالصانه و متواضعانه درخواست می نماید که ما را بیشتر از لیاقت‌هایمان عطا فرماید تا بتوانیم سبکبال و سبکبار و با تکیه بر تدابیر رهبر و مرجع عزیزمان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) و با پیروی از خط و راه امام راحل عظیم‌الشان(ره) ، بادبان‌ها را محکم تر نموده و از دل توفان‌ها عبور کنیم. ما به نصرت الهی و وراثت زمین برای مستضعفان و مومنان ایمان داریم و آن روز دور نیست انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان