بازدید 2026

دبیرکل موتلفه: اجماع «جمنا» بر روی یک گزینه ضروری است

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با تأکید بر اینکه اجماع بر روی نامزد اصلح جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ضروری است، گفت: برای انتخابات شورای شهر اقداماتی در حال انجام است.
کد خبر: ۶۷۲۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 01 March 2017
محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به حمایت از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما موضع خود را درباره جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از اوایل دی ماه اعلام و این تلاش برای هماهنگی بین نیروهای انقلاب را تأیید کردیم.

حبیبی با تأکید بر اینکه ما هرگونه مخالفت با جبهه مردمی را در مؤتلفه ممنوع اعلام کردیم و از همه خواسته‌ایم که با این جبهه همکاری کنند،‌ افزود: تجمع پنجم اسفند که با حضور نیروهای انقلاب از سراسر کشور برگزار شد نشان دهنده وحدت و هماهنگی نیروهای انقلاب بود.

دبیرکل حزب مؤتلفه با بیان اینکه برخی موارد از جمله در نظر گرفتن سلیقه‌های بیشتری در دایره فعالیت باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: نیروهای انقلاب اگر بخواهند در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری موفق باشند باید با فرد و فهرست واحد وارد انتخابات شوند.

وی همچنین یادآور شد: برای انتخابات شوراها هماهنگی‌ها در استان‌ها صورت گرفته و در تهران نیز اقدامات در حال انجام است.

حبیبی تصریح کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی باید یک نامزد اصلح را بین نیروهای انقلاب معرفی کند که اجماع شود و از این رو اجماع بر روی چنین گزینه‌ای لازم است.

دبیرکل حزب مؤتلفه همچنین خاطرنشان کرد: اگر فرد معرفی شده با معیارهایی که همه نیروهای انقلاب آن باور دارند مطابق باشد زمینه‌ای برای تقویت این ائتلاف فراهم می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست