بازدید 2147

نام نویسی یک زن در انتخابات میان دوره ای مجلس

دبیرستاد انتخابات کشور با بیان این که تا پایان سومین روز نام نویسی از داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی 56 نفر نام نویسی کرده اند، گفت: از این تعداد تنها یک نفر زن بوده که در حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر ثبت نام کرده است.
کد خبر: ۶۷۲۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ 01 March 2017
نام نویسی از داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی از هشتم اسفندماه آغاز شده و تا 14 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا علی پورعلی مطلق   با ارائه گزارش از ثبت نام  نامزدهای انتخابات میان دوره ای مجلس اظهار کرد:: از 56 نفر داوطلب انتخابات میان دوره ای مجلس، 24 نفر روز گذشته نام نویسی کرده اند.
وی ادامه داد: از این 24 داوطلب سه نفر در ستاد انتخابات کشور، سه نفر در حوزه انتخابیه اهر و هریس، چهار نفر در حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر، 11 نفر در حوزه انتخابیه اصفهان و سه نفر در حوزه انتخابیه بندر لنگه، بستک و پارسیان نام نویسی کرده اند.

دبیر ستاد انتخابات کشور یادآور شد: همچنین از سه داوطلبی که روز گذشته در ستاد انتخابات کشور نام نویسی کرده اند، یک نفر مربوط به حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر، یک نفر حوزه انتخابیه اصفهان و یک نفر حوزه انتخابیه بندر لنگه، بستک و پارسیان بوده است.
پورعلی مطلق افزود: از 56 داوطلب میان دوره ای مجلس شورای اسلامی 37 نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد، 14 نفر دکترا و سه نفر حوزوی هستند.
وی ادامه داد: همچنین تعدادی از داوطلبان انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از نمایندگان دوره های گذشته مجلس شورای اسلامی هستند.

دبیر ستاد انتخابات کشور همچنین در خصوص رایزنی های این ستاد با مجلس شورای اسلامی برای حذف گواهی عدم سوء پیشینه برای داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی گفت: با توجه به این که این موضوع تنها در این انتخابات الزام آور شده است، در این زمینه با نمایندگان مجلس در تعامل هستیم تا طرح دو فوریتی برای لغو آن ارایه و تصویب شود.
پورعلی مطلق افزود: اما در شرایط فعلی که هنوز تصمیمی گرفته نشده است از طریق استانداری ها، فرمانداری ها و بخشداری ها هماهنگی های لازم صورت گرفته تا کسانی که درخواست گواهی عدم سوء پیشینه ارایه دهند مشکلی نداشته باشند.

 انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه مراغه و عجب شیر و اهر و هریس در استان آذربایجان شرقی، در حوزه انتخابیه اصفهان و در حوزه انتخابیه بندرلنگه، پارسیان و بستک در استان هرمزگان همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود. 
نام نویسی از داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی از هشتم اسفندماه آغاز شده و تا 14 اسفندماه ادامه خواهد داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی