بازدید 3570

فیس‌بوک صفحه جنبش فتح را بست

کد خبر: ۶۷۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶ 28 February 2017
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، فیس‌بوک صفحه جنبش فتح، حزب محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی را بست.
 
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، ظاهرا علت بسته شدن این صفحه انتشار عکسی از یاسر عرفات رئیس فقید تشکیلات خودگردان فلسطینی است که او را در حالی که یک تفنگ به دست دارد، نشان می دهد.
 
منیر الیعقوب مسئول رسانه‌‌ای فتح که یکی از گردانندگان صفحه فیس‌بوک این حزب نیز هست به خبرگزاری فرانسه گفت: «ما پیامی دریافت کردیم مبنی بر اینکه صفحه ما قوانین فیس‌بوک را نقض کرده است.»
 
وی افزود همراه پیامی که از فیس‌بوک فرستاده شده عکسی از یاسر عرفات ضمیمه شده است.
 
یاسر عرفات در این عکس یک تفنگ به دست دارد که متعلق به یک نظامی اسرائیلی است که سال‌های 1980 به دست فلسطینی‌ها در بیروت لبنان ربوده شد.
 
در این عکس در کنار یاسر عرفات چهره محمود العالول دیده می شود که به تازگی به عنوان معاون دبیرکل جنبش فتح یعنی محمود عباس انتخاب شد.
 
اسرائیلی‌ها مدام فلسطینی‌ها و به ویژه تشکیلات خودگردان فلسطینی را که توسط فتح اداره می شود، به تحریک به خشونت در شبکه‌های اجتماعی متهم می کنند.
 
فصل پاییز، هیئتی از فیس‌بوک به اسرائیل رفت و با چند وزیر که خواهان جرم تلقی کردن برخی رفتارها در فیس‌بوک و اینترنت بودند، دیدار کرد.
 
فعالان هوادار فلسطینی‌ها مدام فیس‌بوک را به سانسور و جانبداری متهم می کنند.
 
ماه سپتامبر پس از بسته شدن چند صفحه مرتبط با پایگاه‌های اطلاع‌رسانی فلسطینی‌ها، فیس‌بوک مجبور به عذرخواهی شد و اعلام کرد اشتباهی صورت گرفته است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر