بازدید 8215

ارزان ترین راه خرید بلیط هواپیما

کد خبر: ۶۶۹۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ 21 February 2017
با نزدیک شدن بهار و آغاز تعطیلات نوروزی، تب و تاب  سفر نیز داغ‌تر و داغ‌تر می‌شود. همه‌ی ما دوست داریم که این فرصت سفر بتواند برای ما بدل به زیباترین و خاطره‌انگیزترین لحظات شود، شاید برای همین است که پیش از سفر دست به بررسی گزینه‌های مختلف می‌زنیم اما گاه همین گزینه‌ها ما را گیج‌تر می‌کند.
 
موضوعی هست که ما همه بر سر آن توافق داریم وآن اینکه برای داشتن یک سفر خوب هیچ چیز بهتر از آن نیست که بتوانیم ساعت پرواز دلخواه، هتل مورد علاقه و در مجموع برنامه‌ سفر خود را آنگونه که می خواهیم بچینیم  و هرچه دست ما برای این انتخاب و مدیریت آن بازتر باشد، رسیدن به نتیجه‌ی دلخواه امکان‌پذیرتر می‌شود و این همان موقعیتی است که سفرستان برای شما ایجاد می‌کند تا بتوانید یک سفر آسان و دلچسپ را تجربه کنید.
 
ارزان ترین راه خرید بلیط هواپیما 
 
اولین گام برای رفتن به سفر، خرید بلیط هواپیما است؛ بلیط هواپیما و هزینه‌ی آن یکی از بزرگترین دغدغه‌های مسافران است، موضوع دیگر انتخاب بلیط هواپیمایی است که به لحاظ ساعت پرواز به گونه‌ای باشد که به ما امکان استفاده‌ی تمام و کمال از مدت مسافرتمان را بدهد؛ سفرستان مجموعه‌ای از گزینه‌های مختلف برای سفر داخلی و خارجی  را پیش روی شما قرار می‌دهد و همین امر به شما امکان می‌دهد تا دست به مقایسه زده و در نهایت گزینه‌ای را انتخاب کنید که از تمامی جنبه‌ها برای انجام سفری دلپذیر مناسب باشد.
 
اگر قصد سفر دارید هم اکنون وب سایت سفرستان را با گوشی تلفن همراه  و یا دستگاه های دیگر باز کنید و پس از ثبت نام و عضویت در سفرستان با کد تخفیف TAB9412  بلیط پرواز داخلی خود را با 150000ریال تخفیف و ارزانتر از همیشه خرید کنید. فراموش نکنید که اعتبار کد تخفیف مذکور تا پایان روز 5 شنبه 5 اسفند ماه میباشد ضمنا شما میتوانید کد  تخفیف مذکور را در اختیار دوستان و آشنایان خود نیز قرار دهید. منتظر تخفیفهای جذاب تر سفرستان باشید.
 
-  مراحل استفاده از کد تخفیف :
-  وارد وب سایت SAFARESTAN.COM  شوید .
-  ثبت نام کنید
-  با کد تخفیف مقابل: TAB9412 که ویژه این سایت است بلیط پرواز داخلی  و بلیط پرواز خارجی خود را ارزانتر از همیشه بخرید.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل